Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Starter leveranser i Norge denne uka

Startet av Blouberg, mandag 27. juli 2020, klokken 16:48

« forrige - neste »

Blouberg

Det ser ut til at de første bilene levers ut allerede denne uka.
Dette blir spennende!

Roy Aasen

Hvis det er riktig, så ble ikke forsinkelsen fullgærn.

anorway

Tidligste kundeleveransen i Norge jeg har hørt er til fredag. Noe før?

Barrabas

:+1:Spennende!

Noen her som vet at sin bil er blant de første og har fått bekreftet leveringstidspunkt?
Jeg lurer på hvor lang tid det har gått mellom ankomst i Zebrugge og utlevering i Norge på disse første?

Blouberg

Sitat fra: Barrabas på mandag 27. juli 2020, klokken 17:48

Jeg lurer på hvor lang tid det har gått mellom ankomst i Zebrugge og utlevering i Norge på disse første?
Ankom Zebrugge 26/6 sies det i FB gruppa

Barrabas

Sitat fra: Blouberg på mandag 27. juli 2020, klokken 18:00

Takk, så altså nesten 5 uker. Vil sikkert variere alt etter hvor mange biler som kommer i hver batch i tillegg til ankomst av andre bilmerker. Likevel greit å ha et grovt estimat.

alagerqv

Min skal etter det jeg ha forstått ha vært ombord i båten med den første puljen, men har ikke hørt noe som helst om levering, og nettsiden sier fortsatt bare "september" selv om hun jeg pratet med i slutten av juli fortsatt holdt det teoretisk mulig å få levering i august.

De kunne vært flinkere til å holde oss oppdatert, men jeg regner jo med at de sier i fra om det skjer noe jeg burde vite om...

CorsoDante

Sitat fra: Barrabas på mandag 27. juli 2020, klokken 18:17
Sitat fra: Blouberg på mandag 27. juli 2020, klokken 18:00

Takk, så altså nesten 5 uker. Vil sikkert variere alt etter hvor mange biler som kommer i hver batch i tillegg til ankomst av andre bilmerker. Likevel greit å ha et grovt estimat.

Korresponderer bra med min bil; Ankom Zebrugge på mandag (mener jeg å huske), med estimert leveranse i september.

Gleder meg til å høre om de første kundebilene :)
TMYP HW4 / TM3P Atom

batterimannen

Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Bmwi3

TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.

hELgenen

Roy Aasen

17 regget i juli.  Ingen idag. Er nok noen som har fått bil

Bmwi3

Sitat fra: hELgenen på fredag 31. juli 2020, klokken 17:15
Hva sier folket? (Er ikke på face)

Det er vel sånn at hadde ikke folk hatt ører så hadde vel smilet gått helt rundt :laugh:
TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.

anorway

Det har vært kundeutleveringer av Polestar 2 på Bilia Økern i dag.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA