2020.24.xx

Startet av Daniel_0007, torsdag 18. juni 2020, klokken 08:48

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: knut.aulie på mandag 06. juli 2020, klokken 11:32
Sitat fra: RuneW på søndag 05. juli 2020, klokken 02:10
Sitat fra: thbo på fredag 03. juli 2020, klokken 19:50
Sitat fra: Boge på fredag 03. juli 2020, klokken 19:08
Over 60 % is still on 2020.20.12 (me included) so they have not released it for everyone yet. You will soon get it.
Bare 45% er fortsatt på 2020.20.12 iht TeslaFi. Men 2020.24.6.4 har fått fart på seg nå.

Selv pleier jeg nesten konsekvent å få oppdateringen når "min" versjon er ca like vanlig som nyeste versjon. I dette tilfellet når 2020.24.6.4 er like vanlig som 2020.20.12. Irriterende å alltid henge litt etter, men også greit å vite sånn ca når det er min tur  :laugh:
Vi har to stk Model 3. Kona fikk 2020.24  for lenge siden til sin LR, jeg er enda på 2020.20 på min performance

Tydeligvis stor forskjell nå. Tidligere har det bare gått noen dager mellom oss på oppdateringer.
Fikk den i dag .

Likte repeater kamera på skjermen og hendelser på Sentry blir bra hvis det fungerer.

jokke

Etter å ha fått 2020.20.12 hele 3 ganger fikk jeg nå 2020.20.17  :(

RuneW

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 08. juli 2020, klokken 13:48
Likte repeater kamera på skjermen og hendelser på Sentry blir bra hvis det fungerer.

Jeg og men ofte tar det en god stund før jeg ser noe annet enn svart fra dem. Gjerne etter at jeg har rygget ferdig... :P

Så har det jo tidligere vært med hoved-ryggekameraet også, men det har blitt bedre etterhvert. Regner med at det samme vil skje med sidekameraene.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Lynet

Fikk 6.4 i dag. Etter en tur på fin europavei med god merking opplevde jeg  3 oppbremsinger på grunn av møtende personbiler! Den ene ganske kraftig. Ikke bra utvikling.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

thbo

Sitat fra: Lynet på onsdag 08. juli 2020, klokken 16:43
Fikk 6.4 i dag. Etter en tur på fin europavei med god merking opplevde jeg  3 oppbremsinger på grunn av møtende personbiler! Den ene ganske kraftig. Ikke bra utvikling.
Ikke på den nye E18 mellom Porsgrunn og Kragerø vel? Der hogger min alltid til 2-3 ganger men jeg tror det er pga sideveier da den nye veien ikke er på kartet (har heller ikke fartsgrenser for strekningen).
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

thbo

Sitat fra: jokke på onsdag 08. juli 2020, klokken 14:12
Etter å ha fått 2020.20.12 hele 3 ganger fikk jeg nå 2020.20.17  :(
Bare for å delta i klagingen så gikk jeg også noe overraskende fra 20.12 til 20.17 i dag på min Model 3 Dual LR.
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

Counterpointer

Sitat fra: RuneW på onsdag 08. juli 2020, klokken 14:46

Jeg og men ofte tar det en god stund før jeg ser noe annet enn svart fra dem. Gjerne etter at jeg har rygget ferdig... :P

Så har det jo tidligere vært med hoved-ryggekameraet også, men det har blitt bedre etterhvert. Regner med at det samme vil skje med sidekameraene.
Mitt hovedkamera kommer på umiddelbart, samme nå med sidekamera. Sidekamera er dog i noe redusert kvalitet. Min datter påpekte dette når hun kjørte i stad. De unge har litt bedre syn og krav til kvalitet.

Har hatt sort ryggeskjerm et par tre ganger på 1,5 år og over 30 k km.

Lynet

Sitat fra: thbo på onsdag 08. juli 2020, klokken 16:45
Ikke på den nye E18 mellom Porsgrunn og Kragerø vel? Der hogger min alltid til 2-3 ganger men jeg tror det er pga sideveier da den nye veien ikke er på kartet (har heller ikke fartsgrenser for strekningen).

Nei, på E134 i Vinje i Telemark. Den lugget også ved utbedrete svinger, men det er naturlig i og med at navigasjonskartet ikke er oppdatert. De jeg tenkte på var ved møtende biler.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

DagfinnN

Hendelser på Sentry funker. Testet i dag ved parkering på en butikk. Melding om 1 hendelse og viste en rød prikk på tidslinjen. Noen sekunder (30 ish) bak dukket hendelsen opp. Denne gang uten noe form for dramatikk.
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

Counterpointer

Sitat fra: DagfinnN på onsdag 08. juli 2020, klokken 23:18
Hendelser på Sentry funker. Testet i dag ved parkering på en butikk. Melding om 1 hendelse og viste en rød prikk på tidslinjen. Noen sekunder (30 ish) bak dukket hendelsen opp. Denne gang uten noe form for dramatikk.
Bra! Så Teslabjørn hadde noen bugger på sin visning, så hadde litt forbehold.

Det som virkelig hadde gjort Sentry helt rått hadde vært om det kom pushvarsler til app ved hendelse og at du direkte kunne se video live

Daniel80

Er det noen uten FSD som har fått 2020.24.x med sidekamera visning?
Model 3 LR AWD Boost, H&R senk, 9,5x20 ET30 245/35-20 square,

Counterpointer

Sitat fra: Daniel80 på torsdag 09. juli 2020, klokken 10:42
Er det noen uten FSD som har fått 2020.24.x med sidekamera visning?
Både jeg (EAP) og kona (AP).

RuneW

Sitat fra: knut.aulie på torsdag 09. juli 2020, klokken 09:23
Det som virkelig hadde gjort Sentry helt rått hadde vært om det kom pushvarsler til app ved hendelse og at du direkte kunne se video live

Regner med at det bare er et tidsspørsmål før man har dette (men selvsagt bare de med Premium Connectivity...).
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Counterpointer

Sitat fra: RuneW på torsdag 09. juli 2020, klokken 12:31
Sitat fra: knut.aulie på torsdag 09. juli 2020, klokken 09:23

Regner med at det bare er et tidsspørsmål før man har dette (men selvsagt bare de med Premium Connectivity...).
Det er den mest sannsynlige veien videre, med inntektsbringende abonnementsløsninger

Baldrian

Sitat fra: thbo på onsdag 08. juli 2020, klokken 16:45
Sist jeg hadde en TomTom (ca. 12.15 år siden) så var den så intelligent at hvis den oppdaget at over 5 biler hadde vært ute og kjørt på samme sted i en åker, antok den at her var det kommet en ny vei i denne åkeren, og så ble TomTom-kartet oppdatert med denne nye veien. Hos Tesla kan det ta måneder og år før slike nye veier blir oppdatert i navigeringen (ikke Google-map). Utrolig at Tesla ligger så langt etter med dette. Nye spill og prompelyder er tydeligvis viktigere.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA