Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen flere som har bestilt Bmw X1 hybrid?

Startet av Vw e up, tirsdag 28. april 2020, klokken 19:07

« forrige - neste »

Vw e up

Hei.
Jeg har bestilt Bmw X1 hybrid, levering ca juli om det ikke blir lengere forsinkelser i produksjonen. 🚘👍

Ladetassen

Ikke store responsen på denne.. Er du fornøyd med bilen? Så på en i dag, fin bil som dekker mine behov til en fornuftig penge (om du ikke går bananas på utstyrslista).
Planen er/var å kjøpe el.bil i løpet av året, men etter diesel-havari ble behovet litt mere akutt. Venter stadig på det fornuftige alternativet med 4-hjulstrekk, takstativ, hengerfeste og stasjonsvogn/SUV (standard Norges-spec med andre ord).
Sliter egentlig med å komme utenom Tesla om man skal ha el, siden de fortsatt er i egen klasse med ladehastighet, forbruk og infrastruktur (helt utrolig, egentlig!) Model Y passer, men de må jo bygge fabrikken først!
Så kanskje kjøpe/lease X1 i 3 år, og heller kjøp el når det har kommet en bil jeg vil ha? Finnes X1 på lager. Er du fornøyd?

Løytnanten

Føler på mye av det samme. Har lyst på modell Y, men den er noe for bred til at kona vil parkere den i garasjen. Ønsker meg egentlig en BMW X1 med 100 km el rekkevidde, men det drøyer nok litt.

RJK

Sitat fra: Løytnanten på lørdag 13. mars 2021, klokken 19:49
Føler på mye av det samme. Har lyst på modell Y, men den er noe for bred til at kona vil parkere den i garasjen. Ønsker meg egentlig en BMW X1 med 100 km el rekkevidde, men det drøyer nok litt.

10 mil er vel ikke akkurat utfordrende...

;)

Skulle det kanskje vært en 0 til? Eller snakker du om en hybrid med 10 mil elektrisk rekkevidde?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA