Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Feiler å fjernstarte M3 fra APPen

Startet av mikaelf, mandag 09. mars 2020, klokken 14:19

« forrige - neste »

cra

Kom hjem fra USA med nøkkelen i bagasjen, og den klarte ikke Norwegian å få med helt fram. Konge å bare kunne låse opp (god og varm) bil og kjøre hjem likevel.  :D  Kompisene var mektig imponerte.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

kodax

Har ved et par anledninger tatt over bilen fra kona, og hun har dratt videre med sin nøkkel (mens min ligger igjen hjemme). Da kunne jeg kjøre den til jeg stoppet, men så måtte jeg bruke mobilen til å få start igjen. Veldig fornøyd med den funksjonen da. 
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

geear

Sitat fra: mikaelf på onsdag 11. mars 2020, klokken 12:32
Bare presiserer at funksjonen "Remote start" som jeg har ønsket å bruke gjør at en kan kjøre en M3 uten noe form av nøkkel, dvs. uten kort, key fob og nøkkel i mobil app.
Er den vi snakker om alle tror jeg, på X/S kan du ikke bruke mobilen som nøkkel på samme måte som i 3, så skal en kjøre på mobilen med X/S så er det remote start en bruker, selv om en har tlf i bilen.

mikaelf

Sitat fra: gr på onsdag 11. mars 2020, klokken 14:26
Sitat fra: mikaelf på onsdag 11. mars 2020, klokken 12:32
Bare presiserer at funksjonen "Remote start" som jeg har ønsket å bruke gjør at en kan kjøre en M3 uten noe form av nøkkel, dvs. uten kort, key fob og nøkkel i mobil app.
Er den vi snakker om alle tror jeg, på X/S kan du ikke bruke mobilen som nøkkel på samme måte som i 3, så skal en kjøre på mobilen med X/S så er det remote start en bruker, selv om en har tlf i bilen.

Takk for presiseringen, jeg var ikke klar over forskjellen
TMY - LR AWD (2022 HW3)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA