Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Citigo til 159 900,- Skoda Møller Bil Hvam, kun lørdag 1 februar

Startet av Daruu, lørdag 01. februar 2020, klokken 08:19

« forrige - neste »

BJ

Ser ut som det er en landsdekkende kampanje, Møller Åsane og Møller Haugesund kjører samme kampanje.

bergie

De hadde samme pris på Skoda Etterstad for noen uker tilbake. Da uten vinterhjul og serviceavtale, noe som gjorde at den reelle rabatten sammenlignet med tidligere "Alt inkludert"-pris var kun 2000kr.

Ville anta at det er samme deal de andre kjører nå?
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

Nils

Pris nå er kr. 184.800 for Ambition Kampanjemodell (med 16" sommer lettmetallfelger, metallic, skinnratt, høydejusterbart passasjersetet, park. sensor og mørke vinduer) inkludert vinterhjul. Listepris for samme modell er 185.040. Så avslaget er pris for vinterhjul. Jeg betaler kr. 9288 for 14" lettmetallfelger med piggfritt. Jeg sparte en del på impulshandlingen 1. februar.
Saxo 2009-2017
I-Miev 2017-
Citigo 2020-

nilsen33

Må vi forvente prishopp pga kronekursen? (Ihht kontakten kan de øke prisen med inntil 6 prosent).

Nils

Jeg har forstått at VAG har stengt ned noen fabrikker. Kanskje bilen blir så mye forsinket at kronekursen går ned litt igjen.
Saxo 2009-2017
I-Miev 2017-
Citigo 2020-

Ingarberg

Hei. Noen som har fått levert bilen de bestilte 1. feb? Det var jo estimert levering uke 17, har fått beskjed om at den er forsinket men ellers er det lite info å få fra forhandler.
Regner med at det ikke blir noe prisøkning heller, det er jo ikke gjort noen endringer i prislistene.

ChristR

Sitat fra: Ingarberg på onsdag 10. juni 2020, klokken 11:09
Hei. Noen som har fått levert bilen de bestilte 1. feb? Det var jo estimert levering uke 17, har fått beskjed om at den er forsinket men ellers er det lite info å få fra forhandler.
Regner med at det ikke blir noe prisøkning heller, det er jo ikke gjort noen endringer i prislistene.

Jeg bestilte i Style i januar. Fikk estimert levering uke 18, men kontraktsfestet senest levering uke 22.
I følge selger stod bilen på produksjonslinja når fabrikken stengte ned, så den var en av de første bilene som ble ferdigprodusert da de gjenåpnet.

Bilen har nå stått i Bremerhaven en god stund. Grunnen til dette er visstnok at ikke har vært nok biler å fylle båten med. Men, båten går visstnok i dag, og jeg har blitt lovet levering neste uke.
Nå:
2021 Tilhengerfeste m/TM3 LR
Før:
2018 VW Golf GTE
2020 Škoda CITIGOe iV

nilsen33

Fikk du bilen din? Jeg venter også, blitt lovet bil i slutten av juni. Har heldigvis ikke hørt noe om prisoppgang, men nå har jo nok styrket seg en del i det siste...

oggaman

Da har jeg hatt bilen i ca. en uke. Meget fornøyd! Klart, man merker at det er en billig bil, men er overrasket over hvor mye jeg har fått for pengene. Et skikkelig røverkjøp.

Eneste jeg er skuffet over er hurtigladingshastigheten. Synes den var skuffende treg fra 50 prosent og oppover (brukte vel over 20 minutter fra 50-65 prosent). Tror det mest økonomiske er å kjøre den lavt for å deretter lade til ca. 50. Noen andre som har erfaring med langkjøring og hurtiglading?

Electric cars in Norway

#24
Ogamann :+1: :+1: fint du er fornøyd. Jeg har ikke prøvekjørt disse enda. Gleder meg til det :+1:

Electric cars in Norway

#25
Oggaman :+1: dette du sier stemmer også med NAF testen her:

https://www.naf.no/elbil/elbiler-i-norge/skoda-citigoe/ladetest-skoda-citigoe-iv/

Jeg satte rød ring rundt 50.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA