Fjernlysassistent

Startet av Sandra87, fre 31. jan 2020, kl. 23:31

« forrige - neste »

Sandra87

Jeg har ikke matrix lys, men ble informert om at fjernlysassistent det ville jeg få. Har advanced business med noen tillegg. Syns jeg så det selv på nett eller i prislista jeg fikk med meg.

Stemmer det at det kun er i matrix pakka? Utrolig kjipt om jeg ikke har det allikevel

Trond.m

Sitat fra: Sandra87 på fre 31. jan 2020, kl. 23:31
Jeg har ikke matrix lys, men ble informert om at fjernlysassistent det ville jeg få. Har advanced business med noen tillegg. Syns jeg så det selv på nett eller i prislista jeg fikk med meg.

Stemmer det at det kun er i matrix pakka? Utrolig kjipt om jeg ikke har det allikevel
Det stemmer nok det dessverre. Hvis du kan dokumentere at selgeren har gitt deg feil informasjon, så har du kanskje en god sak for å få redusert pris på Matrix lys (som man kjøpes i etterkant da det bare er programvare)

Trond.m

Jeg leste også på Audi.no noe som jeg tolket som at fjernlysassistent var inkludert. Men jeg sjekket med forhandleren som bekreftet at det ikke gjaldt for e-tron. Men du kan jo bruke informasjonen hvis det hjelper deg.

Jeg synes det er svakt av Audi at de ikke har laget en detaljert liste over standardutstyr i e-tron. Og det blir ikke bedre av at det de skriver generelt om assistansesystemer ikke stemmer for e-tron.

https://www.audi.no/no/web/no/magasin/innovasjon/assistentsystemer.html

Assistentpakke langkjøring

Pakken inneholder:
▪ Adaptiv cruise control
▪ Køassistent
▪ Audi active lane assist
▪ Trafikkskiltgjenkjenning
▪ Fjernlysassistent
▪ Predictive efficiency assistant

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA