Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbilwiki ligger litt nede

Startet av Caspar, lørdag 18. januar 2020, klokken 10:52

« forrige - neste »

Caspar

Tipser en Thinkbruker om elbilwiki, men det nyeste strømskjema lar seg ikke åpne. Er det noen som kan hjelpe?Du kan ikke vise dette vedlegget.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Warlock

Har dessverre ikke dokumentet liggende.
Man bør nok også vurdere og flytte dokumenter og slikt inn på elbilwiki, istedet for å ha de på tilfeldige andre servere, sånn som tesla.ramsvik.org.

Uansett, er vel cra som hadde den serveren, og forhåpentlig vis kan han enten sparke liv i den, eller finne igjen dokumentet når han en eller annen gang leser dette?

cra

Hepp!

Godt poeng.

Jeg har filen liggende her, men elbilwiki tillater ikke PDF-filer, og fila er også noe for stor i forhold til max. Jeg har spurt admin om det er mulig å tillate PDF og øke størrelsen på fiolene litt, så kan jeg laste opp.

Intil det evt. er på plass kan jeg sende fila på e-post; bare kontakt meg på PM med e-postadresse det skal sendes til.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Elmo

#3
Sitat fra: cra på mandag 20. januar 2020, klokken 09:47
Jeg har spurt admin om det er mulig å tillate PDF og øke størrelsen på fiolene litt, så kan jeg laste opp.

Hvis du med det mener at du har spurt meg (elbil krøllalfa uldalen no) så har jeg ikke noe med det tekniske på Elbilwiki å gjøre.
Jeg er bare den som godkjenner nye brukere. 
Alt teknisk på Elbilwiki.no håndteres at firma som Elbilforeningen har valgt for leveranse av øvrige websider og webhotel.

PS: Jeg har ikke selv lykkes å få lov til å legge ut .PDF filer, så alle PDFer jeg har bidratt med ligger bare med link til mitt private webhotel.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

cra

Det var det jeg mente, ja. Jeg har nå sendt melding via kontaktskjema på elbil.no også.

Utover det sender jeg gjerne filer pr mail til de som ønsker å ha dem liggende (jo flere jo bedre!); det er bare å ta kontakt på PM så sender jeg filer. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

cra

Har fått svar fra elbilforeningen også nå. De vil se på muligheter for å kunne legge inn PDF når de etterhvert skal bytte tjenesteleverandør. Så der er håp i hengende snøre. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

PerBear

Ja, dette bør elbilforeningen få til. Masse viktig info i Elbilwiki!
Sandnes, Norway.
Podbike FRIKAR, TM3 AWD LR

cra

Sitat fra: PerBear på fredag 21. februar 2020, klokken 22:16
Ja, dette bør elbilforeningen få til. Masse viktig info i Elbilwiki!

Utvilsomt! Og det er mye enklere å finne ting der når det har gått en stund, enn på side X av YYY i en eller annen "DIY-tråden" på forumet. KUn det tekniske, ikke noe dilldall og offtopic å forholde seg til. :) (Men artikler på wiki kan gjerne linke til utbroderende meldinger/tråder i forum)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Elmo

Sitat fra: cra på mandag 24. februar 2020, klokken 09:42
Utvilsomt! Og det er mye enklere å finne ting der når det har gått en stund, enn på side X av YYY i en eller annen "DIY-tråden" på forumet.

:+1:  Nettopp derfor jeg tok initiativet til opprettelsen av Elbilwiki i sin tid. 

PS: Forsøkte først på vanlig Wikipedia, men ble fort refusert pga for mye synsing  :o :police: >:(
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA