Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan starte spill på v2019.50.X?

Startet av kodax, tirsdag 07. januar 2020, klokken 14:47

« forrige - neste »

kodax

Tidligere kom Arcade opp sammen med prompeputa, Mars-mode etc, men nå er den ikke der. Hvor finner man spillene nå?
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

sjokomelk

På hovedmenyen menyen nederst på skjermen. Trykk på pila for å få opp menyrekka, og så ligger den på høyre side.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

kodax

Mener det var det jeg gjorde, men kanskje jeg bomma, prøver igjen etterpå (eller neste gang unga trenger å leke:)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Motorwatt

#3
Skyld på "unga" ;D
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

kodax

Testet igjen, og ingen «Arcade»-boks, bare alt det andre..
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Toalmar

Sitat fra: kodax på tirsdag 07. januar 2020, klokken 18:52
Testet igjen, og ingen «Arcade»-boks, bare alt det andre..
Mens jeg satt i bilen ett par minutter og ventet på kona nå for kort tid siden, tenkte jeg å se etter spillene selv. Fant dem ikke jeg heller.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Kenneth Frantzen

Her får eg framleis valet mellom spel og kino når eg trykker på Underholdning i den nemnte menyen.

kodax

Ah, det er en egen «Arcade»-tab/fane i Underholdning:)
Den har kanskje ligget der før også, men tidligere har Arcade i hvert fall ligget under «Leketøy», og der ligger den ikke lenger.
Takker!
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA