Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Matrix lys  (Lest 603 ganger)

Chimp

• Hero Member
    • Vis profil
Matrix lys
« på: Fredag 22. November 2019, klokken 22:16 »
Er dere sikre på at Adaptive LED er det samme som vi vanligvis kaller matrix lys?
Eller er det kun automatisk av og på, altså ikke det samme som matrix.

Merker det er helt uaktuelt å kjøpe nybil i 2020 uten den teknologien.

Tellus

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Matrix lys
« Svar #1 på: Fredag 22. November 2019, klokken 23:29 »
Er Matrix lys tillatt i USA nå ? Hvis ikke tipper jeg at Mach-E ikke får det med det første.

Chimp

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 på: Lørdag 23. November 2019, klokken 06:12 »
Jeg tror ikke det basert på at "alle andre" leverer en lyspakke til USA og en annen til EU. Ford har vel teknologien, men har ikke sett noe sted at det står spesifisert matrix - og da kommer vel også lyktespylere inn i bildet

TM

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #3 på: Lørdag 23. November 2019, klokken 14:06 »
Er Matrix lys tillatt i USA nå ? Hvis ikke tipper jeg at Mach-E ikke får det med det første.
Nei, det er visst ikke tillatt. Leste akkurat at det er grunnen til at e-tron Sportback ikke får de nye digital Matrix lysene i USA.

Chimp

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #4 på: Lørdag 23. November 2019, klokken 15:18 »
Da konkluderer jeg med Adaptive LED på ford ikke er matrix:(