Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

NAFs elbiltest

Startet av MrOtto, onsdag 09. oktober 2019, klokken 08:35

« forrige - neste »

EV-FTW

Sitat fra: MrOtto på fredag 11. oktober 2019, klokken 07:41
Sitat fra: Øyst1 på torsdag 10. oktober 2019, klokken 10:01
Jeg må bare le. Men det er godt du finner glede i at Leaf, med å lure kundene sine, få folk til å skulle kjøre med konstant rekkeviddeangst, «knuser» konkurrenter på rekkevidde.

For meg blir det et desperat forsøk på å finne noe «positivt» i all den negative stormen rundt Leaf.

Du eier ikke engang bilen og burde lest og skrevet i et annet forum? "Liker å hate"

Jeg eier Leaf og har gjort det snart 4 år. Ok, det er Leaf 30, men like mye en Leaf. Har også hatt en 2019 Leaf 40 over 1 mnd og kjørt den rundt 150 mil, så klarte å danne meg et greit inntrykk på den tiden.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

Joen

SnittForbruk på 1.52 på 418km gir 63.5kWh total forbrukt på 62kWh leaf.
Kan det være at de har målt hvor mye de måte lade (~58kwh+ladetap)??

Marius Kotsbak

#17
Nå er Power cruise control for 62 kWh rett rundt hjørnet for de som vil bruke hele kapasiteten på en trygg måte: https://www.powercruisecontrol.com (jeg har bidratt med testing og data).
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

Joltus


Marius Kotsbak

2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA