Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

myhyundai: Kampanjekode 90C030

Startet av Helge Hasund, mandag 07. oktober 2019, klokken 21:39

« forrige - neste »

Helge Hasund

MyHyundai har vel vært en litt vekslende opplevelse. Men i dag oppdaget jeg en kampanje som ikke er utført på min bil. 90C030: Noen som vet hva den innebærer? Google søk ga ikke noe fornuftig. Er vel bare å sjekke med forhandler.

Amoss

Ren gjetting: Kan det være den mye omtalte pakningen i ladeluka?
Model S 85D

Helge Hasund

BnH sier at det er en vannpumpe som skal byttes, men at de har svært lite info fra Hyundai om dette selv. Uansett har jeg fått booket time i november.

elKona

Noen som vet noe mer om denne? Jeg har også den i listen min nå

ProsjektX

Det er tilsvarende kampanje på eniro også
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

Martin Eden jr

Om det er en vannpumpe må vel det ha med batterikjølings-systemet å gjøre? Det er vel ikke vannpumpe til elmotoren (eller)?
2014-2018 Soul EV, 2018-2019 Kona EV, 2019- eSoul, 2022- Enyaq 80X

Hyundai mekaniker

På kona skal vannpumpa både til batteriet og til motoren/elektroniken kontrolleres og skiftet  pakning på

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA