Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

eUp Range (36 Kw)

Startet av Radiobil1, mandag 07. oktober 2019, klokken 16:57

« forrige - neste »

nilsen33

VW kjører tilbud på e-up! Range nå til kr 191300.

e-up! Range Entry utstyrspakke inkluderer følgende:
Multifunksjonsratt i skinn med skinntrukket girkule og håndbrekk
Oppvarmede seter
Oppvarmet frontrute
Lakkerte speil og dørhåndtak
El justerbare og oppvarmede sidespeil
Høydejusterbart fører og passasjersete
Automatisk kjørelys
Regnsensor
Ryggekamera
Cruisekontroll
Parksensor bak

Dette er vel en ganske god deal eller er det mer å hente på pris? Er det noe utstyr som mangler?

Elmo

#16
Sitat fra: nilsen33 på onsdag 22. januar 2020, klokken 13:43
VW kjører tilbud på e-up! Range nå til kr 191300.

Er det noe utstyr som mangler?

Vinterdekk iallefall, og serviceavtale - hvis tanken er å sammenlikne med prisene på Citygo og Mii launchedition
Evt også Laneassist og skiltgjenkjenning?
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Milzit

Sitat fra: Daruu på torsdag 31. oktober 2019, klokken 14:44
Jeg har også bestilt.
Hvit EUP range entry, med den "tilbudspakka" mtp utstyr, som da også inkluderer vinterhjul og 3års serviceavtale.
4 nøkler og 6 høytalere som tilvalg.

Endte på rett under 184k totalt.

Levering senest uke 20, men kommer nok endel før. Produksjonen begynner uke 4 ble jeg fortalt.
Kan jeg spørre fra hvilken forhandler du fikk denne prisen..?

Daruu

Sitat fra: Elmo på onsdag 22. januar 2020, klokken 17:05
Sitat fra: nilsen33 på onsdag 22. januar 2020, klokken 13:43
VW kjører tilbud på e-up! Range nå til kr 191300.

Er det noe utstyr som mangler?

Vinterdekk iallefall, og serviceavtale - hvis tanken er å sammenlikne med prisene på Citygo og Mii launchedition
Evt også Laneassist og skiltgjenkjenning?

Vinterdekk og serviceavtale er inkludert i den prisen.
Lane assist er det ihvertfall på alle, mener det er skiltgjenkjenning å men det fant jeg ikke igjen i farten...

Sitat fra: Milzit på onsdag 22. januar 2020, klokken 22:49
Sitat fra: Daruu på torsdag 31. oktober 2019, klokken 14:44
Jeg har også bestilt.
Hvit EUP range entry, med den "tilbudspakka" mtp utstyr, som da også inkluderer vinterhjul og 3års serviceavtale.
4 nøkler og 6 høytalere som tilvalg.

Endte på rett under 184k totalt.

Levering senest uke 20, men kommer nok endel før. Produksjonen begynner uke 4 ble jeg fortalt.
Kan jeg spørre fra hvilken forhandler du fikk denne prisen..?
Det var Erik Arnesen Bryn som pusha prisen ned for oss, men endte med å bestille hos Møller Hamar iogmed at de matcha prisen og er mye nærmere. Også Møller Elverum kunne matche den prisen.



Ser nå på mailene mine med Erik Arnesen Bryn at de forventa å få de første bilene inn i slutten av januar - Er det noen som faktisk har fått dato som nærmer seg nå?
2020 VW Eup range

Milzit

Sitat fra: Daruu på torsdag 23. januar 2020, klokken 08:40
Sitat fra: Elmo på onsdag 22. januar 2020, klokken 17:05
Sitat fra: nilsen33 på onsdag 22. januar 2020, klokken 13:43
VW kjører tilbud på e-up! Range nå til kr 191300.

Er det noe utstyr som mangler?

Vinterdekk iallefall, og serviceavtale - hvis tanken er å sammenlikne med prisene på Citygo og Mii launchedition
Evt også Laneassist og skiltgjenkjenning?

Vinterdekk og serviceavtale er inkludert i den prisen.
Lane assist er det ihvertfall på alle, mener det er skiltgjenkjenning å men det fant jeg ikke igjen i farten...

Sitat fra: Milzit på onsdag 22. januar 2020, klokken 22:49
Sitat fra: Daruu på torsdag 31. oktober 2019, klokken 14:44
Jeg har også bestilt.
Hvit EUP range entry, med den "tilbudspakka" mtp utstyr, som da også inkluderer vinterhjul og 3års serviceavtale.
4 nøkler og 6 høytalere som tilvalg.

Endte på rett under 184k totalt.

Levering senest uke 20, men kommer nok endel før. Produksjonen begynner uke 4 ble jeg fortalt.
Kan jeg spørre fra hvilken forhandler du fikk denne prisen..?
Det var Erik Arnesen Bryn som pusha prisen ned for oss, men endte med å bestille hos Møller Hamar iogmed at de matcha prisen og er mye nærmere. Også Møller Elverum kunne matche den prisen.



Ser nå på mailene mine med Erik Arnesen Bryn at de forventa å få de første bilene inn i slutten av januar - Er det noen som faktisk har fått dato som nærmer seg nå?

Så 184 000 for tilbudspakka med elektrisk oppvarmet frontrute osv, 6 høyttalere som tilvalg, 4 nøkler, vinterdekk og servicepakke? Vi har også bestilt, tror vi skal sjekke om de kan matche prisen.

Daruu

183871, - for å være eksakt.
Det er med hvit lakk, er 3k mer for de med metallic ihvertfall.
2020 VW Eup range

Tangosierra

Jeg har også bestilt.
Noen som vet om man kan fjernstyre varme og sånn fra app? Glemte å spørre selger om dette.
Type car-net

ChristR

#22
Sitat fra: Tangosierra på onsdag 29. januar 2020, klokken 03:53
Jeg har også bestilt.
Noen som vet om man kan fjernstyre varme og sånn fra app? Glemte å spørre selger om dette.
Type car-net
Ja, den vil bruke We Connect som er en opppusset versjon av Car Net.

Dette betyr mest sannsynlig at du kan forvarme bilen (hvis du er heldig), samt real-time feilinformasjon direkte i appen! :)

Men, den største forbedringen (så vidt jeg har forstått) er at VW ikke lenger tar betalt for den.
Nå:
2021 Tilhengerfeste m/TM3 LR
Før:
2018 VW Golf GTE
2020 Škoda CITIGOe iV

Elmo

Sitat fra: ChristR på onsdag 29. januar 2020, klokken 08:02
Ja, den vil bruke We Connect som er en opppusset versjon av Car Net.
. . . .
Men, den største forbedringen (så vidt jeg har forstått) er at VW ikke lenger tar betalt for den.
Stemmer IKKE >:(  Bare "gratis" ett år eller to. Så uforholdsmessig dyr, men prisen skuler de godt - får ikke vite den før gratis-perioden er over og du skal forlenge :o
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Milzit

#24
Sitat fra: Daruu på torsdag 23. januar 2020, klokken 10:15
183871, - for å være eksakt.
Det er med hvit lakk, er 3k mer for de med metallic ihvertfall.
Er dette med komf + vinterdekk, fører ass pakke, intropakke og ratt skinn?

Daruu

Det er det, å lydpakke + 4 fullverdige nøkler som tilvalg.

Fikk produksjonsbekreftelse nå, blir laget og sendt i uke 10, forventet levering uke 13/14.
2020 VW Eup range

CampMode

Sitat fra: Daruu på fredag 31. januar 2020, klokken 08:30
Det er det, å lydpakke + 4 fullverdige nøkler som tilvalg.

Fikk produksjonsbekreftelse nå, blir laget og sendt i uke 10, forventet levering uke 13/14.

Når bestilte du? Jeg bestilte for en uke siden og fikk estimert levering uke 18-20...

Daruu

I starten av uke 48, så du har fått kortere leveringstid enn meg
2020 VW Eup range

CampMode

Sitat fra: Daruu på fredag 31. januar 2020, klokken 10:42
I starten av uke 48, så du har fått kortere leveringstid enn meg

Hadde jo vært gøy å få den tidligere da... Regner med du sier ifra når du får bilen :) Og gi gjerne litt erfaringer etter at du har hatt den litt.

Daruu

Hehe ja ser jo den :)
Kommer med erfaringer etterhvert.
Er det noen som har fått nye eup ennå? Det har jo kommet noen, men de fleste er sikkert demobiler
2020 VW Eup range

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA