Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Laddhastighet chademo.

Startet av engolf, lørdag 05. oktober 2019, klokken 23:05

« forrige - neste »

engolf

Hej,
hurtigladdade häromdagen hos Fortum, och fick inte helt effekten till att stämma.
Vanligtvis får jag ca 0.96 kw på 90 sekunder, men denna gång gång måste effekten ha varit ca 1kw per minut. Kan det stämma? Du kan ikke vise dette vedlegget.

Myrvang

Hvis ikke jeg er helt på bærtur har du fått 0,91 kW/min=54kW/h?
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

engolf

Jag har aldrig tidigare fått motsvarande effekt. Det bästa som sagt var ca 0.9 kw per 90 sekunder.
Jag hoppas det inte är skadligt och inte smälter batteriet...

Beamer Screamer

1 kWh per min tilsvarer 60 kWh/time = ladeeffekt på 60 kW. Det er vel mer enn en standard hurtiglader leverer (max 50 kW). Jeg vet ikke hva trillingene er dimensjonert for å hurtiglade men jeg vil tippe et teoretisk maksimum på 50 kW.

Selv har jeg ligget på ca halvparten av dette de få gangene jeg har hurtigladet.

Jeg tipper det var en eller annen bug på laderen her.
2014 Peugeot iOn med største motor og ALT utstyr (dvs. gulvmatter, parkeringsvarmer og ettermontert navi...)
2017 Fossil med største motor og alt utstyr

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA