Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dascam? Hvor monterer de det på østlandet?

Startet av Håkon77, tirsdag 17. september 2019, klokken 02:18

« forrige - neste »

Håkon77

Etter en kjip episode vil jeg ha daschcam. Men å få dette montert pent og koblet opp sånn at det også tar opp når bilen er parkert tror jeg at jeg setter bort. Noen tips? Tenker Blackvue eller Dod med kamera i både front og bakrute.
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi

stogdan

Er klar over at denne tråden er veldig gammel, men var nysgjerring på om du noen gang gjorde denne jobben og hva slags CAM du endte på?
2020 Hyundai Kona Electric

Bidda

Om du vil sette det bort så vil Bilkomponenter på Kløfta gjøre slike jobber...
Har en Blackvue som jeg skal montere på vår Kona om 2 uker, må først få bilen :)
Har eid 70 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 75 2017 og TMY LR 2021
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT
Polestar 3 og Tesla CT reservert ;-)

RRP

Sitat fra: Bidda på torsdag 14. mai 2020, klokken 11:45
Om du vil sette det bort så vil Bilkomponenter på Kløfta gjøre slike jobber...
Har en Blackvue som jeg skal montere på vår Kona om 2 uker, må først få bilen :)
Are you going to do it as parking mode 'ON' ?
2022: Tesla Model Y LR (Ordered October)
2020: Leaf 40Kwh Tekna
2020: Hyundai Kona 2020 - Bought and Sold
2019: Leaf 40Kwh - Rented
2019: Hyundai Kona 2020 - Ordered

Bidda

Har eid 70 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 75 2017 og TMY LR 2021
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT
Polestar 3 og Tesla CT reservert ;-)

stogdan

Sitat fra: Bidda på torsdag 14. mai 2020, klokken 11:45
Om du vil sette det bort så vil Bilkomponenter på Kløfta gjøre slike jobber...
Har en Blackvue som jeg skal montere på vår Kona om 2 uker, må først få bilen :)

Det er definitivt interessant :) Post gjerne bilder her om du har mulighet etter montering, er spent på hvor godt skjult de klarer å montere det. Hvilken Blackvue modell, og har du også med ekstra batteri? Ettersom du ikke ønsker å ha den aktiv i parkeringsmodus er det kanskje ikke nødvendig med batteri.

Hva med garanti osv. Er det innafor å montere den slags tilbehør i bilen uten at det påvirker garanti på bilen?
2020 Hyundai Kona Electric

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA