Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nybegynnerspørsmål

Startet av birkis, mandag 09. september 2019, klokken 13:08

« forrige - neste »

birkis

Hei!

Er relativt fersk eGolf-eier, og lurer på følgende:

  • Er det mulig å få annen info/andre "views" i AID enn de fire jeg har ("Klassisk", "Effektivitet", "Navigasjon" og "Førerassistent" tror jeg de heter?)? (Feks. med VCDS e.l.?)
  • Er det mulig å se prosent batteri i AID?
  • Etter en lading - er det mulig å se hvor mye/hvor lenge bilen har ladet noe sted?

zementh

1. Nei, ikke hvis det er 2018 eller 2019 modellen. 2017 har mulighet for å vise batterikapasitet med en sirkel delt i 20 punkter i speedometer, men dette ble av uforståelige grunner fjernet fra 2018. Da het det effektivitet og forbruk såvidt jeg husker.
2. Nei dessverre.
3. Nei, ikke som jeg har funnet iallfall.

Gazer75

Beklagar å bringe ein gammal tråd til live, men dette med batteriprosent har irritert meg noko grenselaust.

Er det ikkje noko plass ein kan kontakte VW og gi tilbakemelding om dette? Ser liksom ikkje for meg at Møller er rett plass?
2020 e-Golf (2023-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA