Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lån til 1,99 % til e-tron 50

Startet av Perro, fredag 06. september 2019, klokken 19:22

« forrige - neste »

Perro

Har noen fått billån med rente 1,99 % på bilen ? Selgeren min lurte på om den renta bare var for leasing

arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Sandra87

Min selger ga med tilbud med denne lånerenten, altså ikke leasing.


ELoldtimer

#4
Sitat fra: Wendel på fredag 01. november 2019, klokken 17:55
Sitat fra: arthur på fredag 06. september 2019, klokken 19:39
Og effektiv rente hva da, 4%?

2.6 trur jeg min ble.
Kikker innom andre merker på forumet, av og til, bare for å kose meg med at min modelS, er så god og fin + at det var en god deal, for meg som kunde.
Jeg kunne f.eks, om Tesla ikke fantes, hatt lyst på en Audi 50 uten tilleggsutsyr, pga pris. Jeg ser nå at de har en ok rente til 1,99%*. Men så var det denne stjernen/* da. Ca 10 sider lenger nede finner man info om denne RENTEKAMPANJEN...Her kan vi se hva bilforhandleren Audi serverer kundene sine. Lånet er dobbelt så dyrt som "reklamen", og den varer kun i 3år så skal den opp til NORMAL(?), som det står ingenting om.
Altså selger Audi et produkt som er dobbelt så dyrt, og som jeg ikke vet prisen på, om 3år.

*   Eff. rente 4,06 % ved lånebehov kr 150.000 o/5år, etableringsgebyr kr 2.724,-. Totalt kr 165.674,-. Forutsetter 35% egenkapital og finansiering i Audi Financial Services. Renten er flytende, subsidiert de tre første årene for deretter å bli justert til normal produktrente.

Men vent, dette var vist for andre Audier; "Nå har vi store kundefordeler på utstyrspakker ved kjøp av A1 Sportback, A4 Avant, A4 allroad, A6 Avant, A6 allroad, Q2, Q3, Q3 Sportback, Q5 TFSI e og ikke minst nye Q7 TFSI e."


Men jeg må innom denne siden, om jeg vil ha en billig El-Audi. Sorry.
https://www.audi.no/no/web/no/bilmodeller/audi-tron/audi-e-tron/modellpakker-og-priser.html
og nederst på siden finner jeg; "Priseksempel med 35% egenkapital: Eff. rente 6,71 % ved lånebehov kr 150.000 o/5år, etableringsgebyr kr 2 724."

Nå er renta plutselig 6,71%  :o
Er det noen som har fått en bedre rente?

Wendel

Sitat fra: ELoldtimer på søndag 05. april 2020, klokken 19:55
Sitat fra: Wendel på fredag 01. november 2019, klokken 17:55
Sitat fra: arthur på fredag 06. september 2019, klokken 19:39
Og effektiv rente hva da, 4%?

2.6 trur jeg min ble.
Kikker innom andre merker på forumet, av og til, bare for å kose meg med at min modelS, er så god og fin + at det var en god deal, for meg som kunde.
Jeg kunne f.eks, om Tesla ikke fantes, hatt lyst på en Audi 50 uten tilleggsutsyr, pga pris. Jeg ser nå at de har en ok rente til 1,99%*. Men så var det denne stjernen/* da. Ca 10 sider lenger nede finner man info om denne RENTEKAMPANJEN...Her kan vi se hva bilforhandleren Audi serverer kundene sine. Lånet er dobbelt så dyrt som "reklamen", og den varer kun i 3år så skal den opp til NORMAL(?), som det står ingenting om.
Altså selger Audi et produkt som er dobbelt så dyrt, og som jeg ikke vet prisen på, om 3år.

*   Eff. rente 4,06 % ved lånebehov kr 150.000 o/5år, etableringsgebyr kr 2.724,-. Totalt kr 165.674,-. Forutsetter 35% egenkapital og finansiering i Audi Financial Services. Renten er flytende, subsidiert de tre første årene for deretter å bli justert til normal produktrente.

Men vent, dette var vist for andre Audier; "Nå har vi store kundefordeler på utstyrspakker ved kjøp av A1 Sportback, A4 Avant, A4 allroad, A6 Avant, A6 allroad, Q2, Q3, Q3 Sportback, Q5 TFSI e og ikke minst nye Q7 TFSI e."


Men jeg må innom denne siden, om jeg vil ha en billig El-Audi. Sorry.
https://www.audi.no/no/web/no/bilmodeller/audi-tron/audi-e-tron/modellpakker-og-priser.html
og nederst på siden finner jeg; "Priseksempel med 35% egenkapital: Eff. rente 6,71 % ved lånebehov kr 150.000 o/5år, etableringsgebyr kr 2 724."

Nå er renta plutselig 6,71%  :o
Er det noen som har fått en bedre rente?

Min effektive rente de neste 3 årene er på 2.6% via Møller. Jeg har nedbetaling over 5 år, så etter 3 år tar jeg å refinansierer i egen bank, evt betaler ut restlån ved bruk av rammelån. Så for meg er det en helt grei deal jeg har fått av møller. Samt at også vinterdekk og serviceavtale ble inkludert ved finansiering og det har en verdi på rundt 40ish tusen.

AJ82

Jeg har også 1.99% rente. Spiller ingen rolle hva som skjer om 3 år, kommer aldri til å ha bilen så lenge uansett.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

ELoldtimer

#7
Flott om dere har fått bedre rente :+1:
Fikk faktisk brev fra DNB i dag, de har satt ned min rente :+1: Vil ikke irritere dere med min rente ;)
Jeg skal ha bilen i minst 10år, om ikke jeg blir lokket med på en rakett fra Tesla. 4.4sek 0-100 er jo supert, men man vender seg til det meste. Etron 50, med lite utstyr kunne fristet pga pris.
Fint at Audi produserer elbiler nå. Havner alle i Norge til slutt, eller "finner tyskerne seg i" disse elbilene?
Edit; Audi Q4 har jeg mest tro på. Får vente å se hva prisen blir.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA