Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Etron 50 Kampanje : Fikk dere 19” eller 20” Vinterhjul?

Startet av Fossilbil, tirsdag 03. september 2019, klokken 07:07

« forrige - neste »

Fossilbil

Hører flere får med 20" Vinterdekk ved bestilling.
Her i Stavanger er det 19" som tydeligvis  gjelder..

Hva med dere andre?

(jeg vil ha 20" :D )

d58palset

I Bergen 20 på advanced pluss og advanced sport

Ingen vinterhjul på launch edition

Trond.m

Får visst 20 tom (Oslo). Men jeg har ikke fått kontrakten ennå, så jeg har ikke noe detaljer om hvilken felg. Er det standard felgpakke man får ? De leverer vel ikke uoriginale felger ?


d58palset


Trond.m

Sitat fra: d58palset på tirsdag 03. september 2019, klokken 08:28
Noen som har fått vinterhjul til launch edition?
Vet ikke, men det høres usannsynlig ut. Det er nok på tilleggsutstyret det er så store marginer at det er mulig å gi med en dyr vi vinterdekk-pakke

Fossilbil


eivhelle

Har motsatt problem. Ønsket 19" for å få maks rekkevidde, men er ikke mulig å nedgradere fra 20" sommerdekk som er standard i pakken. Men greit nok. På sommeren blir vel rekkevidden uansett grei nok. Vinterdekkene er nok i større grad valgbare siden de kommer ved siden av og ikke monteres på fabrikken. Da er det vel litt mer opp til hva du som kjøper helst vil ha.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

TM3P2020

Jeg gikk beskjed om at vinterdekk kun medfulgte ved Business eller Sport og at jeg kunne velge mellom 19" og 20". Det skal legges til at det ikke er den første bilen jeg kjøper av samme forhandler/selger og at jeg i det minste føler at vi har et nesten kameratslig forhold.

Tin

19, ønsker ikke 20 på vinter. Blir ikke all verden av rekkevidde så hadde jeg kunne velge 18 hadde jeg gjort det. 20 på sommer regner jeg med fungerer bra :)

Sveinaldo

Sitat fra: d58palset på tirsdag 03. september 2019, klokken 07:38
I Bergen 20 på advanced pluss og advanced sport

Ingen vinterhjul på launch edition

Er advanced pluss det samme som advanced business?

Hvor står det at det er inkludert i de pakkene? Klarer ikke å finne det

Trond.m

Nei, det står ikke noen steder. Det er sikkert opp til den enkelte forhandler hvor mye ekstra de vil gi. Importøren tar nok ikke hele regningen, og det er nok et tidsbegrenset tilbud.

TM3P2020

Kampanjen varte t.o.m 31.12 i følge Møller i Sandefjord så ikke akkurat noe stress med å få bestilt for dem som ikke har bestemt seg.

chrk

Snakket med en selger i dag som sier at tilbudet med vinterdekk inkludert bare gjelder ved leasing eller finansiering av bilen gjennom Møller. Er dette tilfelle for alle?

Kim Morten

Jeg fikk begge deler. Når jeg snakket med Møller Ensjø kunne jeg få det med uten å velge finansiering, men når jeg var hos Erik Arnesen Bryn måtte jeg inngå avtale om finansiering. Denne kan betales ned akkurat som du vil.

PS: Jeg handlet hos Erik Arnesen Bryn
Sort E-Golf
Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA