Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Enhanched AP -> FSD

Startet av RuneW, fredag 23. august 2019, klokken 12:30

« forrige - neste »

RuneW

Jeg er en av de som kjøpte min TM3 med "Enhanched AP" i sin tid og som fikk oppgradering til FSD som plaster på såret for prisnedgangen.

Jeg har ikke sett andre tegn på denne oppgraderingen enn en SMS jeg fikk fra Tesla for lenge siden, men når jeg sjekket min Tesla-side akkurat nå så ser jeg dette:

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Kan ikke huske å ha sett dette før. Mulig jeg surrer. Er lenge siden jeg har vært innom disse sidene... Men veldig morsomt da. Nesten så jeg har tro på at det er sant  :laugh:

Er det andre i min situasjon som ser det samme?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

GL1

Har det samme, tror det har stått slik en stund.

Tror ikke den teksten får oss noe nærmere «the real deal».... men greit å ha det svart på hvitt når/hvis dette blir tilgjengelig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

RuneW

Sitat fra: GL1 på fredag 23. august 2019, klokken 12:39
Har det samme, tror det har stått slik en stund.

Ok, det kan sikkert stemme. Som sagt så har jeg ikke vært på disse sidene på en god stund.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

GOS

Sitat fra: RuneW på fredag 23. august 2019, klokken 12:30
Jeg er en av de som kjøpte min TM3 med "Enhanched AP" i sin tid og som fikk oppgradering til FSD som plaster på såret for prisnedgangen.

Jeg har ikke sett andre tegn på denne oppgraderingen enn en SMS jeg fikk fra Tesla for lenge siden, men når jeg sjekket min Tesla-side akkurat nå så ser jeg dette:

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Kan ikke huske å ha sett dette før. Mulig jeg surrer. Er lenge siden jeg har vært innom disse sidene... Men veldig morsomt da. Nesten så jeg har tro på at det er sant  :laugh:

Er det andre i min situasjon som ser det samme?

Fikk du bilen levert før eller etter 01.03?

Står fremdeles Oppgradert Autopilot hos meg. (Min ble levert før 01.03, fikk aldri SMS, men de kommuniserte oppgradering til FSD for min del også)
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

RuneW

Sitat fra: GOS på fredag 23. august 2019, klokken 13:21
Fikk du bilen levert før eller etter 01.03?

Etter. Fikk den i midten av mars engang.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Krizz

Dette er nytt ja!


Hos meg har det verken stått autopilot eller Fullverdige selvkjørende egenskaper, nå står det likt som hos deg :)


jodd

Fikk min bil utlevert 1. mars, og har også fått "fullverdige" selvkjørende egenskaper på MinSide.

Legger og merke til at Supercharger nå er endret til "betales per bruk", selv om det tidligere stod 01.09.2019.
Jaja, sånn går nu Tesla-dagan.....
___________________________

01.03.2019: Tesla Model 3 LR AWD FSD

RuneW

Sitat fra: jodd på fredag 23. august 2019, klokken 14:55
Legger og merke til at Supercharger nå er endret til "betales per bruk", selv om det tidligere stod 01.09.2019.

Ja, samme hos meg, men det er en liten pris å betale for FSD...  :laugh:
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

ok67

#8
Utlevert i starten av april. Bestilt i desember med Oppgradert Autopilot (til kr 41.800)
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Handyman

Endret også hos meg.
Nå står det:
Alternativer
Premium interiør
Fullverdige selvkjørende egenskaper
Oppgradert Autopilot

I tillegg står nå datoen for når gratis superlading opphører.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

GL1

Sitat fra: Handyman på fredag 23. august 2019, klokken 15:46
I tillegg står nå datoen for når gratis superlading opphører.

Det gjorde det hos meg også, men kun 6mnd. fra reg. dato. Jeg hadde ikke prøvekjørt Tesla, så jeg sendte en e-post hvor jeg ba om de 3mnd. ekstra. Nå står det "betales per bruk" ::) :laugh:
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

RuneW

Sitat fra: GL1 på fredag 23. august 2019, klokken 15:54
Jeg hadde ikke prøvekjørt Tesla, så jeg sendte en e-post hvor jeg ba om de 3mnd. ekstra. Nå står det "betales per bruk" ::) :laugh:

No soup for you!
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

TøddiVedder

FsD som meg også, men betaling på suc. Har hatt bilen i 2 mnd og skal ha gratis i 9 mnd

Toalmar

#13
Sitat fra: jodd på fredag 23. august 2019, klokken 14:55
Legger og merke til at Supercharger nå er endret til "betales per bruk", selv om det tidligere stod 01.09.2019.
Jaja, sånn går nu Tesla-dagan.....
Jeg skal også ha gratis 9 med fra 15. mars til 15. september.
Dette sto på Tesla kontosidene lenge. Så for en tid siden sto det plutselig, betales pr bruk.
Tok dette opp med Tesla og fikk beskjed om at Referaler som ble brukt kun hadde 6 med gratis Superlading til de 5 første som brukte dem. Min var visstnok etter de 5 første. Har ladet flere ganger i sommer uten å bli belastet. I tillegg ladet jeg mandag kveld altså noen dager etter 6 med med uten å bli belastet. Så det er ikke sikkert det som står rundt lading stemmer.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Sulle

Står «betales per bruk» hos oss også, utan at vi har blir avkrevd betaling for det. Nærmer seg 6 mnd nå. Litt usikker på hva som skjer etter det. Var litt uklarheter en stund om prøvekjøring av Tesla (ikke M3) diskvalifiserte.
Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA