Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ekstra simkort

Startet av ktiller, mandag 05. august 2019, klokken 11:45

« forrige - neste »

oyvindbj

Sitat fra: SillyA på fredag 15. januar 2021, klokken 09:54
Noen som vet hva som faktisk bruker datatrafikk utenom kartoppdatering? Kjører stort sett alene i bilen, men den bruker mye datatrafikk. Så ingen WiFi eller noe sånt. Og bruker vektorkart på navigasjon, så tviler på det er der. Og ikke satt på nyhetsoppdatering eller noe sånt.
Noen som vet?



etron 55 2020


Jeg har også hatt noen turer hvor det har gått mange gb. Men da med ipad og streaming, men det skal ikke dra 3,5GB på en 30 min kjøretur og litt NRK/Disney+.  På samme tur uten ipad i baksetet har jeg sett 300-400MB, og det tviler jeg kartet tar.

Litt går det jo til carplay, men nesten så jeg må ta samme turen uten å ta telefon med for å se.

hybrid88

#31
Jeg har hatt flere etroner som har fungert fint med google satellitt, trafikkmeldinger, automatisk endring av rute etter trafikk, kartoppdateringer osv.

Har aldri hatt eget sim. Kun samsung telefon koblet til bilen.

Min far har ikke hatt sap kompatibel telefon og alltid fått melding om dette. Google satellitt og trafikkmeldinger funker ikke hos han.

Nå har han byttet telefon til ny samsung som er sap kompatibel men får melding alikevel. Og ikke de øvrige funksjonene som nevnt over.

Vet noen hvordan man løser dette? Må jeg slette profilen og legge inn på nytt?
Etron 55
E-golf
911 GT3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA