Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla V10 er her!

Startet av OhmPaPa, søndag 28. juli 2019, klokken 11:18

« forrige - neste »

stefse

Har fått den, og det jeg har prøvd, ser ut til å fungere. Bla. youtube.
Synes også autopiloten ble litt mykere i bevegelsene, men det kan hende det allerede var implementert i forrige oppdatering, siden jeg ikke har brukt bilen så mye siden det.
Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt

Cned86

Jeg fikk den i går , har ikke fått testet det nye spillet da jeg ikke har kontrollere liggende (bestilt) men Netflix og YouTube fungerer helt konge på LTE :)

Sent fra min Redmi 5 Plus via Tapatalk


eskhyo

Er det noen som har fått V10 på Model 3 uten å ha FSD?

The_M

Sitat fra: stefse på tirsdag 01. oktober 2019, klokken 17:05
Har fått den, og det jeg har prøvd, ser ut til å fungere. Bla. youtube.
Synes også autopiloten ble litt mykere i bevegelsene, men det kan hende det allerede var implementert i forrige oppdatering, siden jeg ikke har brukt bilen så mye siden det.

Jeg oppdaterte til V10 i går, og på vei hjem i dag syntes jeg fantombremsingen var verre enn før, bremset til og med i en tunnel etter at jeg hadde kjørt forbi den andre bilen som var der.

Motorwatt

Disse to innleggene over, og som er helt like hver gang det kommer en ny oppdatering, bare bekrefter at dette er det ingen løsning på. Nå er det gått over 3 år siden den første fantombremsingen ble introdusert, og hadde det vært mulig å gjøre noe med ville de vel sannsynligvis gjort noe med det for lenge siden. Er ganske sikker på at dette ikke kan løses med dagens hardware. Husk at vær- og lysforhold påvirker AP, og kan være årsaken til at man merker noe forskjell.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

emmern

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 01. oktober 2019, klokken 18:42
Disse to innleggene over, og som er helt like hver gang det kommer en ny oppdatering, bare bekrefter at dette er det ingen løsning på. Nå er det gått over 3 år siden den første fantombremsingen ble introdusert, og hadde det vært mulig å gjøre noe med ville de vel sannsynligvis gjort noe med det for lenge siden. Er ganske sikker på at dette ikke kan løses med dagens hardware. Husk at vær- og lysforhold påvirker AP, og kan være årsaken til at man merker noe forskjell.
Det var fiksa i 2019.32.2
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

prophan

#246
Det er minimalt med phantom bremsing nå. i tillegg er den flinkere å holde høyre side av veien på umerkede veier. Men ikke perdekt enda, skjener til venstre inn motgående felt i krappe umerkede svinger enda.
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Motorwatt

Sitat fra: emmern på tirsdag 01. oktober 2019, klokken 18:50
Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 01. oktober 2019, klokken 18:42
Disse to innleggene over, og som er helt like hver gang det kommer en ny oppdatering, bare bekrefter at dette er det ingen løsning på. Nå er det gått over 3 år siden den første fantombremsingen ble introdusert, og hadde det vært mulig å gjøre noe med ville de vel sannsynligvis gjort noe med det for lenge siden. Er ganske sikker på at dette ikke kan løses med dagens hardware. Husk at vær- og lysforhold påvirker AP, og kan være årsaken til at man merker noe forskjell.
Det var fiksa i 2019.32.2
Hva var fiksa? Har 2019.32.2.2. Ingen bedring.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

emmern

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 01. oktober 2019, klokken 19:01
Hva var fiksa? Har 2019.32.2.2. Ingen bedring.

Ghost braking forsvant veldig for meg på .32 iallefall. Men nå er det litt tilbake igjen med V10
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Handyman

Da fikk jeg beskjed om at 32.11.1 ligger klar til installering.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

tmn

Installerte akkurat 32.11.1 på min Model 3, fortsatt ingen Caraoke eller Theater tilgjengelig for meg. Blank theater-skjerm, og ingen Caraoke tab i mediaspillern :/
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

Fornybarbil

Sitat fra: tmn på onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:31
Installerte akkurat 32.11.1 på min Model 3, fortsatt ingen Caraoke eller Theater tilgjengelig for meg. Blank theater-skjerm, og ingen Caraoke tab i mediaspillern :/

Veldig veldig rart.

Har du kjørt factory reset?

tmn

Sitat fra: Fornybarbil på onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:37
Sitat fra: tmn på onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:31
Installerte akkurat 32.11.1 på min Model 3, fortsatt ingen Caraoke eller Theater tilgjengelig for meg. Blank theater-skjerm, og ingen Caraoke tab i mediaspillern :/

Veldig veldig rart.

Har du kjørt factory reset?

Ikke kjørt factory reset. Vil liksom ikke miste  info om snittforbruket som er registrert på bilen fram til nå. Mulig jeg må krype til korset og gjøre det. Har kun prøvd "reset"-metodene jeg har fått fra Tesla tidligere når de skulle feilsøke noe små ladeproblemer, som: power off og la den være av i 2+ min, også kjøre reset av skjerm med knappene på rattet (de nevnte faktisk ikke knapper + holde inne brems, som jeg har lest om andre steder, men gjorde også det).

Tar imot tips om andre måter å resette på, som ikke er factory reset, skulle noen sitte på noe andre triks :)
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

jodd

Sitat fra: tmn på onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:31
Installerte akkurat 32.11.1 på min Model 3, fortsatt ingen Caraoke eller Theater tilgjengelig for meg. Blank theater-skjerm, og ingen Caraoke tab i mediaspillern :/

Samme her :-1:
___________________________

01.03.2019: Tesla Model 3 LR AWD FSD

jlan

Sitat fra: tmn på onsdag 02. oktober 2019, klokken 08:07
Tar imot tips om andre måter å resette på, som ikke er factory reset, skulle noen sitte på noe andre triks :)
Bytte språk ?
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA