Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Rekkevidde etter ---%

Startet av Morten Styren Jauert, mandag 17. juni 2019, klokken 12:29

« forrige - neste »

Morten Styren Jauert

Dro avgårde til hytta med litt knapt med strøm på fredag. Regnet med å kjøre til Tanum shoppingsenter og lade der mens jeg handlet. Da jeg nærmet meg begynte det å se litt usikkert ut om jeg ville nå frem, så jeg avbrøt og dro rett til hytta som blir noen km kortere. Ladet litt der før jeg dro til Tanum og "fylte opp". Noen som har noen erfaringer på hvor langt man realistisk har igjen ved ---% batteri? Tror jeg ville kommet meg helt frem, men psyket ut. Burde jo bare kjørt på og "tatt en for laget" i forskningens tjeneste.

Rosstopher

Han her på Youtube kjørte sin (varebil) helt tom. Husker ikke hva resultatet ble, men om du har 10 minutter til overs kan du ta en titt på videoen.
https://youtu.be/zu0nct7hEn0
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA