Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trenger hjelp til Tesla kjøp.

Startet av Pittah, onsdag 01. mai 2019, klokken 10:42

« forrige - neste »

Pittah

Jeg er veldig fersk på elbil markede, jeg og dama vurderer og kjøpe en tesla s85kwh.
om det er en P eller ikke spiller ingen rolle. Den skal bruker til pendling fra Sandefjord til Rogaland samt hverdags kjøring som til butikken, jobb osv.

Så hva jeg egentligt trenger hjelp til er tips til hva jeg skal se etter på tesla s85 på prisklassen 350000,-
samt om noen her selger en, kjenner noen som gjør ?


Crown

x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

Burger

Personelig så ville jeg ha vurdert alt på finn i mot Tesla sine bruktbiler. https://www.tesla.com/no_NO/used
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

Måkemannen

Sitat fra: Pittah på onsdag 01. mai 2019, klokken 10:42
Jeg er veldig fersk på elbil markede, jeg og dama vurderer og kjøpe en tesla s85kwh.
om det er en P eller ikke spiller ingen rolle. Den skal bruker til pendling fra Sandefjord til Rogaland samt hverdags kjøring som til butikken, jobb osv.

Så hva jeg egentligt trenger hjelp til er tips til hva jeg skal se etter på tesla s85 på prisklassen 350000,-
samt om noen her selger en, kjenner noen som gjør ?
350K er ikke så veeeldig langt unna en splitter ny TM3 SR+ ?

Sent fra min Moto G (5S) Plus via Tapatalk


Espen Hugaas Andersen

Ganske sikkert vil en Model 3 være rimeligere å eie. Forsikring, dekk, reperasjoner, osv. Og trolig vil det være mindre plunder med garantisaker, o.l.

Men trenger man størrelsen så er ikke Model S et galt valg heller.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

christian.vig@online.no

Sitat fra: Måkemannen på onsdag 01. mai 2019, klokken 17:06
Sitat fra: Pittah på onsdag 01. mai 2019, klokken 10:42
Jeg er veldig fersk på elbil markede, jeg og dama vurderer og kjøpe en tesla s85kwh.
om det er en P eller ikke spiller ingen rolle. Den skal bruker til pendling fra Sandefjord til Rogaland samt hverdags kjøring som til butikken, jobb osv.

Så hva jeg egentligt trenger hjelp til er tips til hva jeg skal se etter på tesla s85 på prisklassen 350000,-
samt om noen her selger en, kjenner noen som gjør ?
350K er ikke så veeeldig langt unna en splitter ny TM3 SR+ ?

Sent fra min Moto G (5S) Plus via Tapatalk
Hvorfor? Får med 2 års forhandlergaranti.

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA