Bilder av Ph Turbin på Model3

Startet av bakskj, tor 25. apr 2019, kl. 09:52

« forrige - neste »

bakskj

Noen som har fått satt på PH turbin felger på sin Model3 og ønsker å dele bilder av dette her? Vurderer sølv eller gunmetal 18" eller 19" på min svarte 3`er men skulle gjerne sett flere bilder av dette hvis noen har!

Har forøvrig også sannsynligvis ett sett ubrukte sommerdekk 18" aero felg med kapsler til salgs snart til kostpris eks mva.. ta kontakt om noen trenger dette!
2024 Model Y LR
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

alibaba

Teslabjørn har vel de på sin i 19". Bestilt samme selv i sort 20", men verken bil eller felger levert enda :) sort M3P
TM3P

bakskj

Takk for svar! Ser ut som TB har ZAX felger.. forsåvidt kule de men de forsvinner i bildene hans. Sort på hvit er lite synlig syntes jeg.
2024 Model Y LR
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

alibaba

megahjul.no viser felgene på model 3 på sine sider. Er data animert så vil ikke vise helt korrekt, men gir et lite hint hvordan det vil se ut.
TM3P

RuneW

Sitat fra: bakskj på tor 25. apr 2019, kl. 09:52
Noen som har fått satt på PH turbin felger på sin Model3 og ønsker å dele bilder av dette her? Vurderer sølv eller gunmetal 18" eller 19" på min svarte 3`er men skulle gjerne sett flere bilder av dette hvis noen har!

Har forøvrig også sannsynligvis ett sett ubrukte sommerdekk 18" aero felg med kapsler til salgs snart til kostpris eks mva.. ta kontakt om noen trenger dette!

Her er min med 18" PH Turbin sølv:
Du kan ikke vise dette vedlegget.

Muligens ikke verdens beste bilde, men men...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

bakskj

Nice! Ser veldig bra ut på din blå bil.. tror det blir sølv på min sorte også!
2024 Model Y LR
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

Vroom

Sitat fra: RuneW på tor 25. apr 2019, kl. 12:11

Her er min med 18" PH Turbin sølv:

Muligens ikke verdens beste bilde, men men...

Nice, jeg har bestilt blå Model 3 og kunne tenke meg sølvfelger. Tenkte å bruke de medfølgende dekkene og så kjøpe vinterdekk til original-felgene (etter at jeg har donert 4 aero-greier som sendeplater til unga). Hvor fikk du tak i disse?

HCO

Dekksjekk (Askim) selger 18" PH Turbin-felger med ContiVikingContact 7 til 13990 kr. Kryssbytte av dekk har de tidligere tatt 500 kr ekstra for.

Anbefaler at du beholder sendeplatene om du skal bruke originalfelgene til vinterhjulene, da det er på vinterstid at man trenger all rekkevidden man kan få.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

Strøm Tycoon

Eneste som er verdt å tenke på med PH Turbin er to ting:

1. De er veldig tunge
2. Lakken er ikke allverdens bra på dem heller, og man får lett steinsprang i tuppen av eikene

Vroom

Takk for svar. Hvordan vet man om felgene er av bra kvalitet og hvor tunge de er? Hva er for tungt?

GRS

19 (Vinter) :)

TM3P sort/sort

Inop

Svarte 18" på hvit bil

Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Pocoloco

Tesla Model ≡ 06.04.19

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA