AP inkludert også for de som kjøpte uten for 429000kr?

Startet av Chill-mode, søndag 14. april 2019, klokken 21:44

« forrige - neste »

Rsk1

Sitat fra: RogerT på tirsdag 11. juni 2019, klokken 18:04
Sitat fra: Rsk1 på mandag 10. juni 2019, klokken 13:38
Da fikk jeg endelig AP og adaptive cruise-control:)

Fikk du noen forvarsel? Eller var den bare plutselig tilgjengelig?

Fikk varsel i bilen ja, ikke i app. Husker ikke hva det sto, men var noe med at autosteer beta nå var tilgjengelig
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

Cned86

Da var det min tur :) endelig!:) Fikk den via siste oppdatering.

Sent fra min Redmi 5 Plus via Tapatalk

detektor

Fikk nettopp Navigate on Autopilot (Beta) og Summon (Beta), men har bare betalt for «nedskalert» autopilot med Autosteer, som jeg har hatt en god stund. Er det jeg som har misforstått hva den nedgraderte autopiloten omfatter eller mulig det bare er en prøveperiode?

Krizz

Sitat fra: detektor på torsdag 13. juni 2019, klokken 21:12
Fikk nettopp Navigate on Autopilot (Beta) og Summon (Beta), men har bare betalt for «nedskalert» autopilot med Autosteer, som jeg har hatt en god stund. Er det jeg som har misforstått hva den nedgraderte autopiloten omfatter eller mulig det bare er en prøveperiode?

Me 2, så må vel være en prøveperiode?

Toalmar

Sitat fra: detektor på torsdag 13. juni 2019, klokken 21:12
Har også fått det samme. Så plutselig Summon muligheten i Appen  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Svolar

Jeg tror flere har fått

Fullverdige selvkjørende egenskaper
Navigere på Autopilot; automatisk kjøring fra av- og påkjøring til motorvei, inkludert trafikkmaskiner og forbikjøring av biler.
Autopark: både parallelle og perpendikulære steder.
Summon: den parkerte Teslaen din finner deg hvor som helst på parkeringsplassen. Helt sant.

--> tatt fra siden. Noen har fått FSD (som de ble lovet?) Cudos til Tesla!

Frosty

Som flere andre har fått ser det (dessverre) ut som jeg også har fått aktivert FSD pakken. Har kun betalt for nedskalert AP pakken (levering i mars).

Vil anta dette er en feil/prøveperiode i og med at mange har betalt 50ish tusen for dette.

Merket det først ved at AP ikke skrudde seg av ved filskifte på motorvegen, og ble henrykt over at dette nå var en del av enkel AP. Men siden jeg har fått tilgang til hele FSD pakken er vel dette noe som ikke kommer til å vare..

Krizz

Sitat fra: Frosty på fredag 14. juni 2019, klokken 08:28
Som flere andre har fått ser det (dessverre) ut som jeg også har fått aktivert FSD pakken. Har kun betalt for nedskalert AP pakken (levering i mars).

Vil anta dette er en feil/prøveperiode i og med at mange har betalt 50ish tusen for dette.

Merket det først ved at AP ikke skrudde seg av ved filskifte på motorvegen, og ble henrykt over at dette nå var en del av enkel AP. Men siden jeg har fått tilgang til hele FSD pakken er vel dette noe som ikke kommer til å vare..

Ved prøveperiode skal dette komme opp på skjermen, man skal også kunne se gjenværende dager under AutoPilot menyen, samt kunne deaktivere prøveperioden derfra.

Ikke noe av dette er hos meg og jeg kan heller ikke oppgradere Autopilot til FSD fra Tesla konto som tidligere var mulig.

Svolar

Jeg sjekket bilen min hos Karihaugen og den lå nå inne med FSD  8) 8) 8) 8)

Torair

Noen som har fått autosteer og adaptiv cruisecontrol aktivert i det siste?

Arne1

Sitat fra: RogerTM3 på mandag 01. juli 2019, klokken 12:38
Noen som har fått autosteer og adaptiv cruisecontrol aktivert i det siste?

Jepp! Betalte ikke 50k for det, hentet bilen på lørdag og oppdaterte bilen nå i dag.

Kommer vel ikke en saftig regning på 50k til meg nå? 😅 Står beta i parentes bak.

Er det nå forskjell på dette og FSD?

Torair

Gratulerer med ny bil  :)

Nei du skal ikke bli belastet for dette ( i teorien hehe)

FSD da får du også autopark, summon, NOA og sikkert litt til.

Arne1

Sitat fra: RogerTM3 på mandag 01. juli 2019, klokken 21:23
Gratulerer med ny bil  :)

Nei du skal ikke bli belastet for dette ( i teorien hehe)

FSD da får du også autopark, summon, NOA og sikkert litt til.

Takk for det, og takk for svar 😊

najtrox

Alle dere som har hatt nedskalert AP og nå fått FSD (tilsynelatende). Hva ser dere når dere logger på tesla account? Kan dere oppgradere til FSD derfra?

PetterTM3P

Sitat fra: najtrox på tirsdag 02. juli 2019, klokken 12:30
Alle dere som har hatt nedskalert AP og nå fått FSD (tilsynelatende). Hva ser dere når dere logger på tesla account? Kan dere oppgradere til FSD derfra?

Nei.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA