Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bombrikke i Model 3

Startet av Slettet profil, mandag 25. mars 2019, klokken 20:37

« forrige - neste »

Autowinder

Sitat fra: Larmod3 på tirsdag 23. juli 2019, klokken 19:17
Sitat fra: Toalmar på tirsdag 23. juli 2019, klokken 15:32
Tipper at hvis de med størst problem med å ha brikken synlig i bilen får regninger fra bomselskapene og må klage for å få refusjon, vil montere brikken synlig

Støtter de bomselskapene som kjører denne politikken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvorfor skal den være synlig når den registreres likevel? Og kjører du gjennom f.eks Fjelllinjen er det ett fett om den blir registrert eller ikke så lenge du har et abonement. Men du får titte fornøyd opp på bombrikka di når du passerer, og tenke at du er flink gutt ;)
Du kan vel spare deg fra å dra «flink gutt» karakteristikken overfor noen som har saklige argumenter?
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Toalmar

Sitat fra: Autowinder på onsdag 24. juli 2019, klokken 10:19
Sitat fra: Larmod3 på tirsdag 23. juli 2019, klokken 19:17
Sitat fra: Toalmar på tirsdag 23. juli 2019, klokken 15:32
Tipper at hvis de med størst problem med å ha brikken synlig i bilen får regninger fra bomselskapene og må klage for å få refusjon, vil montere brikken synlig

Støtter de bomselskapene som kjører denne politikken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvorfor skal den være synlig når den registreres likevel? Og kjører du gjennom f.eks Fjelllinjen er det ett fett om den blir registrert eller ikke så lenge du har et abonement. Men du får titte fornøyd opp på bombrikka di når du passerer, og tenke at du er flink gutt ;)
Du kan vel spare deg fra å dra «flink gutt» karakteristikken overfor noen som har saklige argumenter?
Trodde det var lov å si sin mening men der tok jeg feil.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Larmod3

Sitat fra: Autowinder på onsdag 24. juli 2019, klokken 10:19
Sitat fra: Larmod3 på tirsdag 23. juli 2019, klokken 19:17
Sitat fra: Toalmar på tirsdag 23. juli 2019, klokken 15:32
Tipper at hvis de med størst problem med å ha brikken synlig i bilen får regninger fra bomselskapene og må klage for å få refusjon, vil montere brikken synlig

Støtter de bomselskapene som kjører denne politikken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvorfor skal den være synlig når den registreres likevel? Og kjører du gjennom f.eks Fjelllinjen er det ett fett om den blir registrert eller ikke så lenge du har et abonement. Men du får titte fornøyd opp på bombrikka di når du passerer, og tenke at du er flink gutt ;)
Du kan vel spare deg fra å dra «flink gutt» karakteristikken overfor noen som har saklige argumenter?

Ser ikke et eneste argument i posten jeg da. Litt hoven kommentar som fikk et litt tullete tilsvar. Tror vi begge overlever godt uten din hjelp altså ;)

TM3 LR AWD
Bærum

ElbilJohn

Det gikk noen dager fra jeg fikk bilen til jeg fikk bomavtale til den. De passeringene måtte jeg naturligvis betale for.
Med brikken liggende hjemme ble den ikke regstrert, men den blir det når den ligger i hanskerommet. Ser uansett ikke ut som jeg må betale, men lar den ligge i hanskerommet. Jeg er en av raringene som ikke liker dilldall i frontruta eller andre steder i bilen.
Tesla Model 3, 2019, LR, AWD, AP, red multi-coat, 18 Aero

Nedland

Klage til bom-selskapet på manglende registreringer.
"Vi ser at brikken din har svakt batteri. Vi sender en ny, kast den gamle i el-avfall"

Autowinder

Sitat fra: Larmod3 på onsdag 24. juli 2019, klokken 17:22
Sitat fra: Autowinder på onsdag 24. juli 2019, klokken 10:19
Sitat fra: Larmod3 på tirsdag 23. juli 2019, klokken 19:17
Sitat fra: Toalmar på tirsdag 23. juli 2019, klokken 15:32
Tipper at hvis de med størst problem med å ha brikken synlig i bilen får regninger fra bomselskapene og må klage for å få refusjon, vil montere brikken synlig

Støtter de bomselskapene som kjører denne politikken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvorfor skal den være synlig når den registreres likevel? Og kjører du gjennom f.eks Fjelllinjen er det ett fett om den blir registrert eller ikke så lenge du har et abonement. Men du får titte fornøyd opp på bombrikka di når du passerer, og tenke at du er flink gutt ;)
Du kan vel spare deg fra å dra «flink gutt» karakteristikken overfor noen som har saklige argumenter?

Ser ikke et eneste argument i posten jeg da. Litt hoven kommentar som fikk et litt tullete tilsvar. Tror vi begge overlever godt uten din hjelp altså ;)
Du får "kjøre på" som du startet da
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA