Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For lenge og vente på kona, kansellere kontrakt, Kort leveringstid på andre ev

Startet av Arthur Morgan, søndag 17. mars 2019, klokken 08:25

« forrige - neste »

ProsjektX

Har ingen slik mail i min innboks fra Hyundai ihvertfall. Har mange andre mailer fra dem derimot. Tok ut bilen i August.

De som referer til rekkevidde er en fra mai 2018: "etter den strenge nye EU-syklusen WLTP er på tett oppunder 50 mil"

og en fra mars 2018: "Med en svært lang rekkevidde på 482 kilometer (WLTP)"

og en fra februar 2018: "Vi kan ellers avsløre en foreløpig estimert rekkevidde på hele 470 kilometer etter den nye strenge WLTP-syklusen"
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

TordS

Ja, kan heller ikke huske eller finne den e-posten. Nå tenkte jeg at det er mulig jeg har slettet den, men er lovet en kopi av forhandler. Får bare se.

ID4

Sitat fra: TordS på fredag 29. mars 2019, klokken 10:29
Ja, kan heller ikke huske eller finne den e-posten. Nå tenkte jeg at det er mulig jeg har slettet den, men er lovet en kopi av forhandler. Får bare se.

Har heller ikke fått noen slik email. Kanskje de sendte det på sms? Har byttet mobil siden den gang så har ikke historikk på sms så langt tilbake.

Hva skal det ha stått i en slik email? At kjørelengden har blitt justert ned og at vi står fritt til å kanselere kontrakt? ;)

fdar


Arthur Morgan

Sitat fra: ProsjektX på fredag 29. mars 2019, klokken 09:43
Har ingen slik mail i min innboks fra Hyundai ihvertfall. Har mange andre mailer fra dem derimot. Tok ut bilen i August.

De som referer til rekkevidde er en fra mai 2018: "etter den strenge nye EU-syklusen WLTP er på tett oppunder 50 mil"

og en fra mars 2018: "Med en svært lang rekkevidde på 482 kilometer (WLTP)"

og en fra februar 2018: "Vi kan ellers avsløre en foreløpig estimert rekkevidde på hele 470 kilometer etter den nye strenge WLTP-syklusen"


For Hyundai Kona oppgis rekkevidden å nedjusteres med 33 kilometer, fra 482 til 449 kilometer.

Vi har besluttet kun å tilby KONA electric med den største batteripakken og motoren i Norge. Med en svært lang rekkevidde på 482 kilometer (WLTP), kraftig elmotor på 204 hk og et stort litium-ion polymerbatteri på 64 kWt bringer KONA electric en helt ny generasjon av fullelektrisk mobilitet til kundene. Med en meget avansert drivlinje, et raffinert chassis og solide crossover-egenskaper byr KONA electric på det norske kunder ønsker – krysningen mellom elbil med lang rekkevidde og SUV.


Arthur Morgan

Sitat fra: TordS på lørdag 30. mars 2019, klokken 18:09
har du fått dette i en e-post SKYNET?


Ja det har jeg

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA