Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Leie el bil

Startet av mentor98, tirsdag 05. mars 2019, klokken 14:11

« forrige - neste »

mentor98

Hei alle sammen! Jeg er ute etter å leie en elbil. Aller helst en e golf men det meste går. Jeg ser for meg å ha bilen til hvertfall august. Grunnen til at jeg vil leie kontra kjøpe er fordi jeg skal studere etter sommeren og flytter da til oslo og vil slippe styret med å selge en bil oppå det igjen. Noen som har noe tilgjengelig?

Befinner meg i sarpsborg, Østfold

mvh. Mentor

Trekkoppbil

Hva slags strekninger trenger du  å rekke over?
Når trenger du bil, og har du hensyn som kan si noe om hva slags bil som passer?


mentor98

Trenger egentlig bare en bil jeg kan kjøre hjem og til jobb og inn til oslo innimellom, så tenker kanskje en strekning på mellom 150-250 km passer ålreit. trenger så og si bil egentlig hver dag i og med at jeg er konstant ute og farter, ellers så er det ikke noen spesielle hensyn som må tas, jeg har ingen barn eller lignende så trenger ikke noe stor bil osv.

Trekkoppbil

#3
Jeg har en 2014 Leaf S som jeg kunne leie ut for 2800kr pr mnd + 1500kr for tinglysing av pant, med krav om at leietaker har kasko.

Bilen er i bra stand. Den fikk nytt batteri sommeren 2018, så den har bedre rekkevidde og raskere hurtiglading enn det man ofte får med eldre batterier.
Hovedenheten er bytta ut med en 2 DIN-Android-enhet med trykkskjerm, nettradio, navigering, DAB, FM, apper fra ladeoperatørene mm.
Høytalerene framme er bytte ut med Pioneer-høytalere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA