Svake punkter er vel feste til AC kompressor, rustne bremserør, og rust på bremser generelt. Bare foran det er bremseskiver og klosser som evt må byttes, men trommelbremser bak bør nok åpnes og renses. Lite rust ellers. Hjullagre bak ryker gjerne etter 150 k km. Batteri er typisk nede på 70-75% av nytt men fungerer utmerket. Absolutt verdt 40-50 laken for korte pendleavstander, og vil holde mange år til. De som selges til under 40' er det vel noe galt med?
Manglende service er ikke noe minus hvis bilen ellers er velholdt, entusiaster gjør servicen bedre selv (de få som kjøpte privat i 2011-2012 er ofte entusiaster). Bremsene gir ofte god indikasjon på vedlikeholdsnivået, er de noen brune rustne klumper bak hjula så styr unna, men er de grå av zinkspray og skivene er blanke og fine, vitner det om en eier som bryr seg.
Biler eid av bedrifter eller institusjoner kan vel slå begge veier, kan være dårligere kjøp fordi brukerne ikke har hatt et personlig eieforhold og kjørt dem deretter, men er ofte kjørt lite og forsiktig og har nok ikke vært førstevalg av yngre sjåfører. En bil kjørt f.eks. i hjemmesykepleien er nok ikke så dumt kjøp.