Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Priser er klare

Startet av tugit, mandag 04. mars 2019, klokken 11:38

« forrige - neste »

batterimannen

koste 319.900,- inkl frakt og levering, mens en ekstremt høyteknologisk versjon med mye utstyr, DS 3 Crossback E-Tense Grand Chic vil koste 349.900,- inkl frakt og levering.

Prisene i første post er uten levering? Regner med at mange vil ha noe annet enn hvit, så da blir det 4000/7500 ekstra. Er nok noen som ønsker å slenge på noen høvdinger for å få helskinn også.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Aqua

359 400 inkl. sikkerhetspakke Pluss samt minst 3900 for å slippe hvite delskinnseter,  eventuelt tillegg på 14 900 for helskinn, dvs. 378 200. Rustbeskyttelse i tillegg? Nix. Avbestiller.

batterimannen

#17
Hadde ikke fått med meg at alarm = 2300 kr, sikkerhetspakke = 5500, park pilot = 3900 ikke var inkl i topputgaven.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

magnetic

Nå er prisene på DS 3 Crossback E-tense klare
Men bare noen få kunder vil kunne få bil i år.
https://www.tek.no/artikler/na-er-prisene-pa-ds-3-crossback-e-tense-klare/459473

KLH

Nok en overpriset elbil fra BOS. Selv med det lave reservasjonsbeløpet var det ingen grunn til å stå på denne listen lengre. Har kansellert.
2017 Hyundai Ioniq - Ligger ute på Finn.no
2019 Tesla Model 3 - Bestilt
2018 DS - Kansellert
2018 Kie eNiro - Reservasjon 4xx
2018 Audi e-tron - Reservasjon 9xx
2018 Jaguar i-Pace - Kansellert
2017 Volkswagen e-Golf - Kansellert

xyzzy

#20
Sitat fra: Softblue på mandag 04. mars 2019, klokken 11:42
De har vel bare priset seg ut. Dette er uansett ikke VW eller BMW. Sammen med levering først i 2020, så blir dette FAIL!
Avbestilling.

DS er PSAs premium-merke, altså tilsvarende VWs Audi-merke. Det er ikke ment å være prisledende.

Om de lykkes i å være premium er en helt annen sak - om de klarer å komme seg opp blant BMW, Mercedes, Jaguar, Porsche, Audi og Volvo. Siste vellykkede innslag der har vel vært Volvo, som flyttet seg opp fra "bil for alle" til "premium.

Volumbilen deres i denne størrelsen skal vel være Peugeout E-208.

batterimannen

Sitat fra: KLH på mandag 04. mars 2019, klokken 20:55
Nok en overpriset elbil fra BOS. Selv med det lave reservasjonsbeløpet var det ingen grunn til å stå på denne listen lengre. Har kansellert.

Vi er svært fornøyde med prisen og vi forventer betydelig pågang, sier Thomas Christensen, direktør for DS Automobiles hos Bertel O. Steen, i en pressemelding.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Aqua

Sitat fra: batterimannen på mandag 04. mars 2019, klokken 21:19
Sitat fra: KLH på mandag 04. mars 2019, klokken 20:55
Nok en overpriset elbil fra BOS. Selv med det lave reservasjonsbeløpet var det ingen grunn til å stå på denne listen lengre. Har kansellert.

Vi er svært fornøyde med prisen og vi forventer betydelig pågang, sier Thomas Christensen, direktør for DS Automobiles hos Bertel O. Steen, i en pressemelding.

Selvsagt er BOS svært fornøyd med prisen.  :-1:

Daniel_0007

Sitat fra: batterimannen på mandag 04. mars 2019, klokken 21:19
Sitat fra: KLH på mandag 04. mars 2019, klokken 20:55
Nok en overpriset elbil fra BOS. Selv med det lave reservasjonsbeløpet var det ingen grunn til å stå på denne listen lengre. Har kansellert.

Vi er svært fornøyde med prisen og vi forventer betydelig pågang, sier Thomas Christensen, direktør for DS Automobiles hos Bertel O. Steen, i en pressemelding.


Hehe men prisen er jo ganske bra for hva man får regner med material kvaliteten og støy dempningen er mye bedre i forhold til kona, model 3,leaf og e-niro vil tippe på høyde med i-pace men vi får se i april.
Model 3 2019 LR Rwd

sjokomelk

Regner med Peugeot 208 vil koste omtrent det samme siden det er samme bilen?
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

EV-FTW

Sitat fra: sjokomelk på mandag 04. mars 2019, klokken 22:37
Regner med Peugeot 208 vil koste omtrent det samme siden det er samme bilen?

Det tviler jeg sterkt på, da den er litt mindre, ikke SUV og ikke DS , som jo skal være det fine merket.

Ser der blir spekulert i media på en pris fra 250 000 for 208.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

xyzzy

Sitat fra: sjokomelk på mandag 04. mars 2019, klokken 22:37
Regner med Peugeot 208 vil koste omtrent det samme siden det er samme bilen?

Gitt posisjoneringen av merkene (Peugeout - volum, DS - premium) bør man forvente lavere pris, og litt mindre premium på utstyr, interiør, støydemping etc.

Asarin

Sitat fra: Daniel_0007 på mandag 04. mars 2019, klokken 12:05
Ja altfor dyr desverre akkurat slik jeg fryktet, har tesla oslo model 3 fortsatt utstilt på skøyen eller grorud?
Tenkte å se litt på den før jeg bestemmer til 30 april

Jeg var på Tesla Oslo Nord (Grorud) nå i helgen, der hadde de en svart Model 3 på utstilling, i tillegg til flere biler til prøvekjøring. Det var bra med kø til prøvekjøring.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Nelz22

Sitat fra: Asarin på tirsdag 05. mars 2019, klokken 12:18
Sitat fra: Daniel_0007 på mandag 04. mars 2019, klokken 12:05
Ja altfor dyr desverre akkurat slik jeg fryktet, har tesla oslo model 3 fortsatt utstilt på skøyen eller grorud?
Tenkte å se litt på den før jeg bestemmer til 30 april

Jeg var på Tesla Oslo Nord (Grorud) nå i helgen, der hadde de en svart Model 3 på utstilling, i tillegg til flere biler til prøvekjøring. Det var bra med kø til prøvekjøring.

Er det mulig å test sitte i bilen? Vil helst prøve å sitte med hele familien.
Ionic 2017 Model (Platinum Silver Metalikk)
Kia Soul 2016 (Grå Metalikk) - SOLGT-

geear

Selvfølgelig får du testsittet en Model 3. De står i butikkene som alle andre biler som er i salg. Men kan du ikke ta Model 3-spørsmål i Model 3-forumet?

Jeg ser at det ikke er noen bevegelse i kønummeret mitt i det hele tatt, siden dag 1, så det ser ikke ut som noen av de tidligere reservasjonene (under 6x) har blitt kansellert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA