Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

aero wheel cap kit - tilgjengelig i norge?

Startet av d58palset, onsdag 27. februar 2019, klokken 20:27

« forrige - neste »

d58palset


mrexplode

Jeg kjøpte på SC, dvs 20x nut covers (de samme på S og X), og center cap er også samme. Kosta ca 800,-
Du får da seff. ikke nut cover utdrageren. Mulig de har den og?

Toalmar

Sitat fra: mrexplode på onsdag 27. februar 2019, klokken 21:54
Du får da seff. ikke nut cover utdrageren.
Mener å ha lest her inne at den visstnok ligger i hanskerommet, men det kan hende jeg tar feil.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

mrexplode

#3
w00t springer å sjekker...  :o   ......  :D ingenting å finne.

Dani3l

Kjøpte det også på SC (Drammen). Dyre plastbiter, men fint ble det jo.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Dessverre umulig å oppdrive i Stavanger; SC (butikk) sa at TM3 Delivery team kunne skaffe, TM3 Delivery crew sa at det var butikken sitt ansvar. Når de bare peker på hverandre blir det ikke lett :( (og nei, det er ingen i hanskerommet)

stefn92

Noen som har fått tak i disse nylig fra en forhandler?

Torair

Jeg fikk bestilt via e-post hos Tesla Stavanger.  Settet ble også utlevert hos Tesla Stavanger 01. april.

RuneW

Merkelig nok ser det ut til at få (ingen) SC'er har dette settet, men hos mange har de alle delene settet består av (minus avtrekkeren). Hos SC Moss var det ikke noe problem å kjøpe settet som deler (da for ca 800,-), men hele sett var det ingen som hadde tenkt på.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

ElbilJohn

Kan de ikke bestille da?

Jeg fikk SC til å bestille, og kunne hente det noen dager senere. 490.-
Tesla Model 3, 2019, LR, AWD, AP, red multi-coat, 18 Aero

Toalmar

Sitat fra: ElbilJohn på torsdag 25. april 2019, klokken 14:06
Kan de ikke bestille da?

Jeg fikk SC til å bestille, og kunne hente det noen dager senere. 490.-
Jeg har også bestilt på SC for en god tid tilbake uten å få melding om at de har fått det.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

ElbilJohn

Jeg bestilte wheel cap kit ved utlevering av bilen 30. Mars.
2. April fikk jeg sms at de kunne hentes.
Tesla Model 3, 2019, LR, AWD, AP, red multi-coat, 18 Aero

kc

Fikk kjøpt ett sett i svart aluminium som passer på SC, men tror det er for model S.

Stig Skårsmoen

Forsøkte å bestille fra Tesla i Trondheim og fikk følgende svar: «Hub kapsler og mutterhetter er desverre ikke til 18-tommers dekk kun til 19-tommer.»
Er det noen som kan bekrefte evt avkrefte det?

Agrajag

#14
Sitat fra: Stig Skårsmoen på torsdag 02. mai 2019, klokken 18:00
Forsøkte å bestille fra Tesla i Trondheim og fikk følgende svar: «Hub kapsler og mutterhetter er desverre ikke til 18-tommers dekk kun til 19-tommer.»
Er det noen som kan bekrefte evt avkrefte det?

Det er definitivt tilgjengelig til 18-tommers dekk. Henvis til navnet på settet (Model 3 Aero Wheel Cap Kit) om det var en misforståelse. Produkt nummer: 1458216-00-A

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA