Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladestasjon i Sverige

Startet av Hans Magne Johansen, søndag 17. februar 2019, klokken 10:15

« forrige - neste »

Hans Magne Johansen

Hvordan fungerer det i Sverige? Samme som i Norge. Sitter å spekulere om jeg skal kjøre Sverige fra Oslo oppover til Fauske. Er det noen som har gjort det? Muligens kjøp av e-golf 300km.

Sent fra min Nokia 7 plus via Tapatalk


Wibla

Prøvde å legge inn dette i abetterrouteplanner og fikk ikke opp noen rute som gikk via Sverige (med CCS-lading) hvertfall.
2018 Tesla Model S 75D

THE

Dessverre dårlig utbygd langs E45 nord for Østersund ennå. Håper det skjer noe allerede i sommer. Elbilsalget øker i Sverige også, så utbygging av hurtigladeinfrastruktur vil nok skyte fart også langs litt mindre trafikkerte hovedveier etterhvert.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Panduck

Fra Østersund og nordover tror jeg du vil slite. Før der går det nok ok, selv om du må være avhengi av at en enslig lader fungerer. Denne ruta ville jeg nok ikke lagt via Sverige.

Hans Magne Johansen

Ok jeg har hørt at det er dårlig med ladestasjon i Sverige.
Da blir det E6 nordover.
Takker for svar.

Sent fra min Nokia 7 plus via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA