Fikk e-post 11:03 om registrering for visning. Er delvis interessert i bilen og bor i Bærum og jobber i Oslo, så hadde ikke vært noe problem å kommet seg på en visning. Men jeg legger ikke ned noe tid på en bil før pris og komplette specs foreligger. Følger også med på Vision iV/ID.4 og Model Y, så pris og specs mot hverandre blir viktig.
Samme her. Ser ikke noe poeng i å bruke et par timer på å se på en bil på den måten , bildene dukker opp på nett uansett
Meg om det.
Ikke helt enig - noe kan man da lære.
På Etron-visning fikk jeg og fruen noen aha-opplevelser etter å ha sett hva det var plass til i bagasjerommet når hundeburet var på plass (nær ingenting), og siste spiker ble satt inn i kisten da jeg fant ut at setebeltefestene i midten gnagde i begge skinkene.
Både setebredde og bagasjevolum skulle egentlig være stort nok, men vi venter fortsatt på noe som er litt mer hensiktsmessig.
Når det er sagt, er jeg veldig takknemlig om noen tar gode bilder, måler over i bagasjerom og mellom setebeltefester osv - vi som bor et stykke unna kan ellers bare reservere og angre.