Blondine, Tesla og bensinstasjonen

Startet av Motorwatt, søn 16. des 2018, kl. 23:30

« forrige - neste »

KjellG

Hva var morsomt her? To tufser som ikke yder litt assistanse. Jeg gremmes over slike!

elekTrond

Hvorfor kan ikke jeg le når Geilo? La meg snu problemstillinga på huet:
https://youtu.be/FPMg31JULh8?t=115

( : egen tråd her: (propagandaVideo): Elbilsgenerationen provkör bensinbil (english subtitles) : )

PS! Jeg lo. Hardt.
'13 Mjau

Ingeniøren

Ikke le - folk klare forsatt stadig å fylle feil drivstoff (bensin og diesel)....

Kan være hun svingte inn av gammel vane, tror hun fant ut av det selv  :+1:
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE
Linux Zorin på PC'n og Sunstyle integrerte solceller på taket

arnkl

Eg trur nok dette ikkje var reelt. Før det første: Blondine med skjørt, det "passer" perfekt. For det andre fann ho raskt ut korleis ein opnar ladedekselet. Det er langt frå opplagt for ein som ikkje er kjent med bilen.
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

m0nkey

Opplevde en gang det stikk motsatte. Ladet på hurtigladerne på Circle K Berger. Jeg stod på den ene hurtigladeren mens en Kona som holdt på å avslutte ladingen stod på den andre. Det var kun ett fungerende flexiuttak og der stod en Fiat (er det e500?). Plutselig kommer en utålmodig bil og tuter og blinker på Konaen. Pga mye dugg på rutene klarer jeg ikke helt å se hva slags bil det er. Men joda, det viser seg at det er en BMW hybrid som ikke har mulighet til å lade fra noen av hurtigladerne (og heller ikke flexiladeren da det virker som han har glemt igjen kabelen sin hjemme). Visste ikke om jeg skulle le eller gråte.
KIA Soul EV Classic (2015)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA