Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reelle kønummer tilgjengelig

Startet av navyelsen, mandag 10. desember 2018, klokken 10:52

« forrige - neste »

navyelsen

Portalen til Kia er ikke operativ ennå, men kønummer oppgis direkte fra Kia over telefon 22 00 33 90.
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

lirekassa

Hva kommer først - portalen eller bilen?  :D

Counterpointer

En hyggelig dame kunne fortelle meg at mitt reelle nummer er 102 ikke 125 ut fra reservasjon.


lirekassa

Men du har bestilt Model 3 også, Knut? Tar du ut begge?

xmir


Trond.m

Sitat fra: navyelsen på mandag 10. desember 2018, klokken 10:52
Portalen til Kia er ikke operativ ennå, men kønummer oppgis direkte fra Kia over telefon 22 00 33 90.
Godt tips. Min reservasjon ble 178, så det blir vel 2. pulje. De antar at bilen da kommer i februar.

volkan


Kårepåsporet


zbk

Sitat fra: knut.aulie på mandag 10. desember 2018, klokken 11:33
En hyggelig dame kunne fortelle meg at mitt reelle nummer er 102 ikke 125 ut fra reservasjon.

Da har jeg et sted mellom 103 og 105  :). Gidder ikke å ringe for å sjekke nærmere en det.

Har vel forsåvidt ikke tenkt å ta ut bilen uansett, så de bak rykker enda lenger fram, men lar den henge litt til nå som de betaler tilbake reservasjonsbeløpet uansett. Jeg er jo litt spent på hvor lang tid farsen kommer til fortsette før de faktisk kontakter meg om kontraktsskriving.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

ergo

Fra 6697 til 4236 her......glad jeg får Kona i februar, for dette blir lenge å vente selv om reelt nummer minket med neste 2500. Optimistisk levering sent 2020 ser det ut som, innen den tid tror jeg nok andre biler frister mer :-)

Ragged_Glory

Sa hun noe om hva som skjer med de som nå havner inn blant de første hundre?
Får vi bil allerede i januar?
K̶i̶a̶ ̶S̶o̶u̶l̶ ̶E̶V̶ ̶E̶x̶c̶l̶u̶s̶i̶v̶e̶,̶ ̶ ̶2̶0̶1̶5̶
K̶i̶a̶ ̶e̶-̶N̶i̶r̶o̶ ̶P̶l̶a̶t̶i̶n̶u̶m̶ ̶G̶r̶a̶p̶h̶i̶t̶e̶,̶ ̶2̶0̶1̶9̶
Škoda CITIGOe iV, 2020
Hyundai Ioniq 5, P45, Phantom Black

navyelsen

Jeg gikk fra 11x til 9x.
Altså havner jeg blant de 100 første. Men har ikke hørt noe om bestilling eller kontrakt. Dama fra Kia synes det virket rart at jeg ikke hadde hørt noe enda, men forventet at jeg ble kontaktet "snart".

Andre som har bumpet ned blant de 100 første som har fått mer informasjon?
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

Ragged_Glory

Sitat fra: navyelsen på mandag 10. desember 2018, klokken 14:37
Jeg gikk fra 11x til 9x.
Altså havner jeg blant de 100 første. Men har ikke hørt noe om bestilling eller kontrakt. Dama fra Kia synes det virket rart at jeg ikke hadde hørt noe enda, men forventet at jeg ble kontaktet "snart".

Andre som har bumpet ned blant de 100 første som har fått mer informasjon?

Jeg er i samme situasjon som deg. Fra 11x til 9x.

Jeg lurer meg på hva de gjør hvis spesifikasjonene til de første hundre ikke stemmer overens med bilene som er underveis? Går de videre på lista, eller lar de de hundre velge blant det som kommer?
K̶i̶a̶ ̶S̶o̶u̶l̶ ̶E̶V̶ ̶E̶x̶c̶l̶u̶s̶i̶v̶e̶,̶ ̶ ̶2̶0̶1̶5̶
K̶i̶a̶ ̶e̶-̶N̶i̶r̶o̶ ̶P̶l̶a̶t̶i̶n̶u̶m̶ ̶G̶r̶a̶p̶h̶i̶t̶e̶,̶ ̶2̶0̶1̶9̶
Škoda CITIGOe iV, 2020
Hyundai Ioniq 5, P45, Phantom Black

Kårepåsporet

Mange av dere med kønummer <100 som venter på Gabrielsen? Jeg venter, hvis jeg går for Kia da....

Counterpointer

Sitat fra: ergo på mandag 10. desember 2018, klokken 12:42
Fra 6697 til 4236 her......glad jeg får Kona i februar, for dette blir lenge å vente selv om reelt nummer minket med neste 2500. Optimistisk levering sent 2020 ser det ut som, innen den tid tror jeg nok andre biler frister mer :-)
Tror ikke du skal by så mange hundrelapper før du kan «overta» et lavt nummer med levering snart.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA