Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Problemer med å koble til Bluetooth

Startet av Janeas, fredag 07. desember 2018, klokken 15:52

« forrige - neste »

Janeas

Hei,  Jeg kjøpte en Leaf 2016 i mai i år, Bluetooth virket fint i flere mnd, jeg hørte på radio via mobilen, og kunne snakke i mobilen via anlegget... herligt!  plutselig så får jeg ikke kontakt. Det ser ut som Bluetooth har blitt deaktivert, kan ikke velge den sourcen i menyen en gang.  Veldig irriterende. Noen andre som har opplevd dette? og evt. hva gjør jeg?  Takknemlig for tips  :)

lifern

Prøv å slå av og på bluetooth på mobilen. Slette paret apparat i bilen og par på nytt.
SVART EUROLEAF 2013

Janeas

Det har jeg prøvd, får ikke velge bluetooth i menyen på bilen en gang som source.  Jeg ser den men den er ikke aktiv... slik at jeg kan velge den. Veldig rart...

arovik

Det er et valg for å skru bluetooth av/på i bilen også.. husker ikke helt hvor

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA