Har bestilt men angrer - Vil vente på annet batteri

Startet av rmon, fre 07. des 2018, kl. 07:12

« forrige - neste »

olavxxx

For å si det sånn, Tesla Norge sagt via leder til mediene at det kommer. Kommer det ikke, så har de et problem.

andrjor

Sitat fra: olavxxx på tor 24. jan 2019, kl. 18:59
Sitat fra: andrjor på tor 24. jan 2019, kl. 15:00
Jeg har temmelig lyst å bestille, men usikkerheten rundt det om det blir lovlig taklast eller ikke holder meg tilbake. Etter det folk skriver her er det en fair risk å ta mtp. tilbakebetalingsløsningene?
Tesla Norge har sagt det kommer takfeste

Jeg sier ikke at det ikke kommer (sannsynligvis gjør det det), men jeg ville ikke stolt på noe av det de sier før det faktisk kommer. Når jeg har snakket med en del representanter fra feks Model 3 salgsteamet + en på Skøyen sier de at de ikke har hørt noe om når eller om det blir godkjent for taklast. Mener ikke å si at det heller i en negativ retning, men det betyr at de enda faktisk ikke vet. Selv ikke 'manager for det norske/nordiske markedet (tror jeg det var)' hadde fått informasjon om denne tillatelsen, så da velger jeg å ignorere hva de offentlig har uttalt i medier. Litt skuffende at de har null informasjon på det området. Jeg har nevnt til dem at mange har samme spørsmål, men tror ikke de haster av den grunn

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA