Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Misfornøyd kunde  (Lest 1108 ganger)

Ernie

  • Jr. Member
  • **
  • Innlegg: 57
    • Vis profil
Misfornøyd kunde
« på: Fredag 02. November 2018, klokken 16:43 »
For 2 uker siden fikk jeg levert en flott ny Smart cabrio fra Bertel O. Steen Åsane. I helgen fikk den dessverre en feil som gjøre at bilen ikke kan kjøres.

At feil kan oppstår har jeg forståelse for men mobilitetsgarantien kan man ikke stole på. Lånebil fikk jeg først etter 4 dager og en del utrivelig krangling. Gleden av nybilkjøpet er nå erstattet med skuffelse. Det skyldes ikke feilen på bilen men opplevelsen med mobilitetsgarantien og forhandler.

 [ You are not allowed to view attachments ]
Bergen - El-bil: i-MiEV fra Sept 2011   El-sykkel: Over 15000km siden 2008