Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Oppdatering av Tomtom

Startet av jonivarberg, tirsdag 16. oktober 2018, klokken 12:16

« forrige - neste »

jonivarberg

Det fulgte en Tomtom Go blue&me med den bilen jeg kjøpte. Den har bare amerikanske kart, og jeg har ingen kabel til den.

Noen som har erfaringer med oppdatering av disse?

Noen som har kjøpt kabel som kan brukes til oppdatering?




Sent from my iPhone using Tapatalk

Dampmaskin

Hvordan får du strøm til den uten kabel? Jeg har en lignende kontakt på min, med kabel med USB-plugg i andre enden, og der bruker jeg samme kabel til lading og oppdateringer.

jonivarberg

Fiat 500e har en spesiell kontakt til den «hull i dashboardet» så trenger ingen kabel i bilen.

Men trenger kabel til programmering.

Du bruker vel din i en annen bil?


Sent from my iPhone using Tapatalk

jonivarberg


hakonbe

#4
Jeg kjøpte en kabel til min gps på eBay.
Men fant ut at jeg ikke gidder å oppdatere kartene. Tror det kostet 4-500,- å oppdatere. Men siden kjørelengde er så kort som den er og jeg stort sett kun kjører til og fra jobb så ser jeg ikke helt vitsen. Trenger jeg navigering har jeg telefon.. også synes jeg gpsen tar veldig mye plass på dashbordet. Du kan få låne kabelen min om du bor i nærheten av Tønsberg/Sandefjord. Eventuellt kjøpe en selv fra eBay: https://m.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m4084.l1313&_nkw=1121933


Tebbe

Jeg har faktisk både kabel, og dock til Tomtom fra en Fiat 500 Abarth jeg hadde for noen år siden. Men krever litt graving i garasjen. Vil tro det er likt.
Passet i et hull på dashen. Vet ikke om 500e har dette?

Jeg kan selge både kabel og dock om noen trenger. 500,-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA