Hente av Inventory bil slutten av Sept , Forus

Startet av Spojen, tor 13. sep 2018, kl. 10:45

« forrige - neste »

Spojen

Hei,

Har fått leveringsdato i slutten av sept, og er litt usikker på om hvordan handover gjøres?
Er de virkelig så vanskelige på utlevering før måneden er slutt?
Kan de virkelig være så strenge at de sender bilen tilbake om du ikke kan hente på dagen/uken?

Er i en jobb med litt reising, og dette gjør at ukene kan være litt vanskelige å planlegge..

Tulle

Sitat fra: Spojen på tor 13. sep 2018, kl. 10:45
Hei,

Har fått leveringsdato i slutten av sept, og er litt usikker på om hvordan handover gjøres?
Er de virkelig så vanskelige på utlevering før måneden er slutt?
Kan de virkelig være så strenge at de sender bilen tilbake om du ikke kan hente på dagen/uken?

Er i en jobb med litt reising, og dette gjør at ukene kan være litt vanskelige å planlegge..
Er det ikke bedre å spørre Tesla om dette? Jeg hadde null problem med god dialog når jeg hentet bil i november. Men.. jeg merket meg at saksbehandler ved Tesla var litt usikker, men roet seg ned når hun skjønte at jeg var en medgjørlig person. Kanskje det har blitt for mye kjeft på Tesla?? Det er mennesker der også.

Spojen

Det er vel der jeg er usikker.

Selger på Forus sa at bilen ble sendt i retur, og saksbehandler som ringte meg var litt mer medgjørlig..
Var bare litt interessert i hva de andre som har kjøpt inventorybil nå i sept har fått beskjed om.

Slik jeg ser det, så er det maange av oss som får levert bil med samme båt fra Nederland nå snart.

geear

Ikke ta selger så høytidelig, vent til du blir kontaktet av delivery fra et par dager til et par uker i forveien, og svar det som passer reiseplanene dine. Er du bortreist når de foreslår er jeg sikker på det ordner seg helt fint. De var veldig serviceinnstilte i forbindelse med utlevering av min i fjor. Jeg fikk utlevert bil en lørdags morgen (på Forus).

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA