Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model S# som kommer opp på my account på teslamotors.com?

Startet av Milzit, mandag 03. oktober 2011, klokken 16:21

« forrige - neste »

perbuhs

Tesla Roadster 2.5 26000km - Selges
Nissan Leaf 25000km
Model S  85KwH 2000km
Fammilien har kjør 100% elektrisk siden februar 2011

Milzit

#16
Sitat fra: perbuhs på tirsdag 04. oktober 2011, klokken 12:54
Min er kommet ned i #11 hadde R24 før.

Milzit, fikk du noen svar på signature kø? Jeg vurderer sterkt å oppgradere, men trenger litt mer info om pris i EU og utstyr. Fikk vite fra Peter i danmark at man beholt reservasjonsnummeret ved oppgradering til Siganture, såfremt det var noen ledige. Så jeg stresser ikke enda. Men, skulle gjærne fått levering før 2013.

Per Harald
Nei, jeg har snakket med de, og jeg skal få svar i morgen. Sender info her. Nå blir det 500 signature med venstreratt i Europa, spørmålet blir hvor raskt dette skyter fart nå etter beta-lanseringen.
Vurderer sterkt å oppgradere nå jeg også. Blir det for dyrt var de fleksible til å nedgradere til en vanlig versjon igjen.

Milzit

Jeg fikk svar ifra Tesla i dag, det er i overkant av 200 av totalt 500 signature (left hand drive). Det ser ut til at vi kommer til å oppgradere, men men vi vente til begynnelsen av november. Spørsmålet er hvor mye trykk det blir på disse det blir fremover etter beta-lanseringen,.

RunarBT

vurderer å oppgradere her også, det blir uansett største batteripakke, soltak og luftstøtdempere rekner eg med..

Tenkte ein kunne vente med å reservere til prisen på signature var klar, men spørs kanskje om ein får tak i ein signature edition da...? :-) Er litt mykje penger å putte inn i ein reservasjon på signature synes eg.. (huff)

Milzit

Sitat fra: crusade på onsdag 05. oktober 2011, klokken 18:04
vurderer å oppgradere her også, det blir uansett største batteripakke, soltak og luftstøtdempere rekner eg med..

Tenkte ein kunne vente med å reservere til prisen på signature var klar, men spørs kanskje om ein får tak i ein signature edition da...? :-) Er litt mykje penger å putte inn i ein reservasjon på signature synes eg.. (huff)
Det tror ikke du gjør det hvis du venter til prisen er klar. Jeg spurte også om dette og fikk til svar at prisen burde være klar i januar. Men det er antagelig ingen signature igjen slik det ser ut nå.. Vi skal også ha bilen som eneste bil og skal ha 300 mil batteripakke, og blir det resten av utstyret som du nevner her burde forhåpentligvis ikke differansen ble stor og ikke minst får man bilen tidligere. (luftfjærer virker jo fristerende..) Hva som blir "signature-only" utover farge vet jeg ikke, men det blir vel sikkert en egen serie for interør også. Blir det for dyrt var Tesla fleksible med å nedgradere igjen, worst case får jeg gjøre det. Og man kan jo også få depositumet tilbake.
Det er mye penger å legge inn for en reservasjon, men risikoen for å tape dette ser jeg nå som veldig liten.

Ellers sa de at det nummeret som jeg spurte om her, ikke nødvendig var produksjonsnummeret men når bilen ble klar for å bli konfigurert. (hvis jeg forstod det riktig). Etter dette var klart blir bilen satt i kø for prod. setting.

RunarBT

Du har gode poeng her ja.

Hrm.. det var €40.000 for Signature? aiai.. må nok prate litt med kona her trur eg..:-P

No er jo euroen påvei ned i forhold til krona, så kanskje det blir overkommelig.

Milzit

30 000 EUR for reservasjon, dvs. 26 000 EUR til for å oppgradere.

Jeg har også pratet med kona, det eneste er hun ikke vil ha rød >:( Men diskusjonen er ikke over..

RunarBT

26k euro, det bør me få til.  :) kanskje.. Kona er litt skeptisk til kor sikkert det er, så får overtale litt meir. Rød går fint her i gården. Likte brun og, men rød er nok meir safe.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA