Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Farger

Startet av Milzit, mandag 03. oktober 2011, klokken 16:18

« forrige - neste »

Milzit

Virker som paint fargene er endelig nå, litt kjedelig da.. Man må tydelig bestille Signature for å få rød :D

RunarBT

Bummer, hadde veldig lyst på rød.. Hrm, må kanskje oppgradere til signature edition da? ;-)

Noken som veit kordan det er med farten på denne, for 0-100 på 4.5sek så må ein kanskje gå for Sport edition?

Får kanskje vente til meir info er klar, så får eg vurdere da om det er verdt det å gå for signature edition. Akkurat no så virker det jo som om alle dei store valgene (bortsett fra rød farge) er mulig å gjere på ordinær Model S og, som rekevidde, panorama takvindu, støtdempeere osv..?

Milzit

Jeg skrev akkurat det samme i den andre tråden jeg startet her ;)
Jeg har veldig lyst på rød også, lurer også på oppgradere til Signature..

Signature har vel samme fart som vanlig model s(5,4 er det ikke?), jeg mener å lest at sport edition skulle også være klar samtidlig, men her er det mye uklart også..

Cobos

Det var en feil på nettsidene, du får Muir Red med den vanlige modellen, så du kan få rød også uten Signature. Hvilken av fargene som er bra derimot har jeg ikke peiling på, har bare sett de på en LCD skjerm.

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Milzit

Det høres bra ut, hvor har du det ifra? Det er fortsatt ikke mulig å velge rød ifra design studio på sidene deres..

Cobos

Nei hun som er ansvarlig for nettsidene snakket om å få det oppdatert denne uka. De som var på eventen i helgen sier at rød falt ut ved en feil.
Se på bilde på første siden over tilgjengelige farger.

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Milzit

Ok takk for info.

Håper bare ikke Signature blir altfor dyr (opptil 700 000)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA