Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2018.26.2

Startet av Simmelim, fredag 27. juli 2018, klokken 18:50

« forrige - neste »

Simmelim

Fikk denne i natt! Minor bug fixes står det. Noen som har merket noe?

Daniel80

er det ikke denne som hindrer alarmen å automatisk aktivere seg heletiden?
Model 3 LR AWD Boost, H&R senk, 9,5x20 ET30 245/35-20 square,

smurf

Håper det. Har fått denne. Alarmen har ikke gått ennå ihvertfall... Krysse fingrene.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Stig-Arne

Har slått av hele alarm greia på min bil. Like greitt.
I samme farta oppdaget jeg at appen plutselig begynte å fungere. Om det kommer av oppdateringen, eller at alarmen er slått av. Aner jeg ikke.

Saerdna

Jeg er litt ny på dette, men fikk i dag melding om at SW-oppdatering var tilgjengelig.
Har ikke installert den. Siden jeg fikk oppdatering i dag, betyr det at jeg får 2018.26.2 og ikke 2018.26? Eller går den "via" 2018.26 og så må jeg vente på ny oppdatering for 2018.26.2.

Er det også bekreftet at alarm-issuesene er fikset med 2018.26.2?

geear

Mest sannsynlig er det 26.2. De stopper vanligvis utrullingen av eldre versjoner når en ny er ute. Det er ikke sikkert alle får en slik "bugfixrelease", men virker som den ble tvunget ut til alle oss som hadde 26 Fra før.

Alarmen på vår gikk bare et pr ganger én dag med 26, har ikke gått siden, verken før eller etter 26.2. Har ikke sjekket om intrusion/tilt har gått på igjen.

Bare å oppdatere. Og det har forresten aldri tatt de 1t 40m som den sier, som regel heller 40 min..

CaZpaH

Jeg fikk varsel i går og la inn med en gang (hadde 2018.26 fra før). Fikk 2018.26.2.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Saerdna

#7
Snakket litt med support. De kjente til alarm-buggen i 2018.26, men hevdet at dette kun rammer et fåtall biler. Forstod det sånn at 2018.26.2 er en "bugfix", hovedsaklig rettet mot denne feilen.

Jeg fikk melding om oppdatering i går. Installerte den i sted og fikk 2018.26.

Alarmen utløste seg ikke etter 15 min, men det kan sikkert ta lengre tid! Bilen står i et parkeringsanlegg uten wifi/3g etc., så jeg blir vel oppringt av vaktselskapet i natt om alarmen går for fullt!

Forsøkte å sette alarm=off og gå ut/inn av bilen, og alarmen var da på ON.

Uansett om 2018.26.2 fikser at alarmen ikke automatisk slås på igjen, er vel dette bare en midlertidig fix da jeg vil tro at de fleste vil fortsatt ha alarmen påslått?

Øggen

Ingen alarm på bilen, men alarmen i hodet mitt går varm.
AP gjennom Gudbrandsdalen e ubrukelig no. Fantombremsinga kvart 5 min ca, fartsbegrensning på 70 i 90 sone, heilt inntill gulestripa.
Livsfarlig drit enda.........

2018.26.2.6341863
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

geear

Har knapt kjørt et par mil med 26.2 siden madammen har beslaglagt Teslaen i det siste (hun sier hun ikke kan kjøre e-Golf fordi hun bare setter på vindusviskerne hver gang hun skal rygge..  :o).

Men, for å komme til saken, autopiloten har nå fått en nå advarsel, og sier noe sånt som "Apply light pressure to the steering wheel" eller et annet i den duren når den skal sjekke om man er til stede, og det opplevdes for meg som at den trengte mindre utslag nå. Det var sykt irriterende med et par av de forrige versjonene at man måtte rikke så mye på rattet at det faktisk var mulig å kjenne utslag/småvingling i bilen.

fonberg

Fikk 26.2 i dag, hadde 2018.24 fra før. Tok ca 35 min.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

duffus

Har «current session» alltid vært der? Sjeldent jeg titter inn i bilen når jeg setter den til lading i carporten.. 


georglu

Sitat fra: duffus på mandag 06. august 2018, klokken 19:58
Har «current session» alltid vært der? Sjeldent jeg titter inn i bilen når jeg setter den til lading i carporten.. 



Tror den er ny. Sikkert gjort klart for at majoriteten av superladingen i fremtiden er betalt. Smart at det kommer såpass klart fram hvor mye man har betalt til nå før denne ladingen. Tilfredstillende å se at det står 0 kr med gratis superlading! :D
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

gaustabl

Jeg fikk 2018.26.2 for noen dager side. Hos meg kommer ikke current session opp. Har x90 med gratis superlading som følger bilen.

duffus

Jeg har forøvrig også gratis supercharging, men denne "current session" kom opp når jeg plugga bilen i hjemme..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA