Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2018.26.2

Startet av Simmelim, fredag 27. juli 2018, klokken 18:50

« forrige - neste »

mthoring

Har problemer med "server error" i oppfrisking av appen, og at summon ikke vil fungere i det siste. Har nullstilt app og bil uten at det hjelper. Noen andre som har opplevd det og?
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Radon

Opplevde at begge skjermene var helt svarte. Til slutt kom IC skjermen opp. Etter restart av begge systemer kom de begge opp igjenn, men nå er bilen helt blank! Alle settinger og driver profil er vekke. Virker som om alt er resatt. Får heller ikke kontakt via appen. Har vert sån i 2 dager nå. Noen som har opplevd lignendes?

Mxoslo

Sitat fra: mthoring på mandag 13. august 2018, klokken 17:25
Har problemer med "server error" i oppfrisking av appen, og at summon ikke vil fungere i det siste. Har nullstilt app og bil uten at det hjelper. Noen andre som har opplevd det og?

Hei! Opplever det samme. Har tidligere brukt appen for å åpne garagedøren, men har nå tatt i bruk trykkeren til portåpneren fordi det tar så lang tid å vekke bilen, hvis i heletatt jeg får kontakt. Jeg har SW 2018.24.1 så antakelig ikke relatert til 26.2
Rød M3LR til kona levering 22-23/12
Hengerfeste (tilfelle jeg bare må låne den litt😁)
ikke mast etter VIN

Blå 2017 TMX - fantastisk bil

mthoring

Fungerte å åpne garasjedøren igjen i dag. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men tok å valgte homelink for summon på nytt og skrudde av og på summon et par ganger i settings på bilen.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

geear

Nå piper ikke ryggesensorene bak lenger med tilhenger påkoblet! ;)

Kjører ikke daglig med henger, så kan ha skjedd på en versjon eller to før, men etterlengta iallfall.

jkirkebo

Sitat fra: gr på fredag 17. august 2018, klokken 10:01
Nå piper ikke ryggesensorene bak lenger med tilhenger påkoblet! ;)

Kjører ikke daglig med henger, så kan ha skjedd på en versjon eller to før, men etterlengta iallfall.

Jeg har 2018.26.2 og min piper fortsatt ved rygging...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

geear

 :o

Merkelig, var ingen plinging sist lørdag da jeg kjørte med samme henger som alltid (vår egen), men hadde kun ett forsøk...

Har 28.5 nå, så får se hva som skjer neste gang.

Tulle

Fikk 2018.28.5 i går. Ingen info om hva som er nytt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA