Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ny Twizy i nærmeste fremtid?

Startet av HalvorV, mandag 25. juni 2018, klokken 13:07

« forrige - neste »

HalvorV

Noen som har hørt noen rykter om en ny modell av Twizy?
Den nærmer seg moden for utskifting vil jeg tro.

Finnes det andre reelle alternativer til en to seters "bomringsniker"?
Tesla Model Y Perfomance

paalao

Samme tenkte jeg på når jeg ventet til i år med å kjøpe ny Twizy.
Det ser ikke ut som det blir noen nyere modell de nærmeste årene, denne er så populær og holdbar at det er visst nok for Renault, spesielt siden det ikke er noen nære konkurrenter.
UNITI ONE fra Sverige er på gang men jeg antar denne ikke kommer i salg før i slutten av 2019, denne skal kmme i 2-3-4 seter og har spennende teknologier. Jeg vurderer p skifte ut fossilbilen min med en slik når dens marked blir mer modent.
Twizy skulle komme med ny vindusdesign men det virker også til å ta lengre tid enn vi ønsker oss.

HalvorV

Da er en stk Twizy klar for opphenting på lørdag.
Tesla Model Y Perfomance

Elisabeth Pedersen

Jeg bestillte Twizy i går, men selger var usikker på om de kunne skaffe oss da Renault skulle slutte å produsere dem. Vi får heller ikke svar før i desember/januar om de klarer å skaffe. Har dere hørt noe om dette?

Sonus


RazAquato

Takk så mye Sonus.  - Denne var jeg faktisk ikke klar over.

Min reaksjon var som følger: "Gud bedre for en stygg ting.. ser ut som blanding av fiat500 og ett kjøleskap.  kommer aldri til å kjøre en sånn!"

deretter ved 2. og 3. øyekast "hrmm.. utseende satt til siden, så har den både varme og bagasjerom, og ser den har ok dreiemoment og rekkevidde"

og til slutt "egentlig ser den jo faktisk ganske kul ut."  - og så ble det reservasjon gitt.

Med en microlino og en twizy tenker jeg at både jeg og kona er dekket i bymiljø; selv med 2 barn; og ettersom den er L7E og blir reg. som motorsykkel vil den jo "betale inn seg selv" i bomutgifter/EU-kontroll/forsikringssum kontra både fossil og etterthvert elbiler :)

JEG

Så kjent ut,gitt!
Du kan ikke vise dette vedlegget.Du kan ikke vise dette vedlegget.Du kan ikke vise dette vedlegget.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA