Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

aasen90

Endelig fått bekreftet at 333x kommer til Drammen ca 10 april.
Alt utstyr, DK

AndersK

Kønummer 43xx. Ankom Drammen den 24.02. Forventet utlevert i Bodø i månedskiftet mars/april ifølge forhandler.

GorgonVaktmester

Kønummer 35XX ankommet forhandler på Sortland i går. Utlevering over helga, opprinnelig Q2. Ceramic blue, skinn, uten soltak.

Niccolò Fontana Tartaglia

Opprinnelig 39XX. Er hos forhandler slutten av april. GG full pakke.

Tore P.

Kønr. 393x. Opprinnelig 2 kvartal 2019. PulseRed.Soltak

Bil på båt fra Korea. Til Drammen ca. 13.04.19

fredrikn

Kønr: 363x (Chalk-w m/soltak) utleveres på torsdag :)

Pirat


AndersK

Heisann

Når bilen er lastet av i Drammen regner jeg med at man ikke lenger kan bruke High and Heavy på uecc.com for å følge bilens ferd her i verden. Noen som vet om noen andre steder der man kan søke på bilens VIN og finne ut hvor den er i løypa?

zaltoz

Er det noe sted jeg kan søke opp mitt VIN-nummer for å se hvor i verden bilen er? Beskjeden fra forhandler er at den ankommer Drammen 13. mars, men artig å sjekke.

Har forøvrig kønummer rundt 2300, DK, skinn, takluke, vinterhjul på orginalfelg. Vurderer forøvrig å selge denne  hvis noen er interessert, den er noe liten for mitt bruk dessverre. PM meg i tilfelle, vil ikke kreve blodpris.
Tesla Model 3 LR m/AP

ca119

148x    okt/senest des   jan-feb               Gala-g lær      HENTET 8.3.2018 Lier

Kjøpte dekk hos Dekk Sjekk i ASKIM
....... fikk kryssbytta dekk for 400kr ekstra og alt montert på bil + ekstra mutter for turbinfelgene
Ser at en JAN (e-niro?) pusher en Annonse som gir 700kr rabatt:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=141342953
Eller enda billigere men KINA-dekk som jeg ikke vet hvor bra de er
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=138940806

Zagene

"KØNR. 2218 GG, lær, Utlevert fra Mobile Ensjø 08.03. Ventet på nye felger og slikt ei god uke, men ga opp da selger åpenbart ikke var så ivrig i å ordne det lille ekstra for meg

falk1

Bestilte i 9 sept 2018. Har spurt etter vin nummer men får til svar at det ikke er tilgjengelig siden jeg bestilte så sent. Kan det være tilfellet? Har blir forespeilet levering ila sommeren men det her lukter råttent

Sent fra min F8331 via Tapatalk


hELgenen

VIN blir vel først generert når bilen produseres...

Aqua

Sitat fra: falk1 på lørdag 09. mars 2019, klokken 22:42
Bestilte i 9 sept 2018. Har spurt etter vin nummer men får til svar at det ikke er tilgjengelig siden jeg bestilte så sent. Kan det være tilfellet? Har blir forespeilet levering ila sommeren men det her lukter råttent

Sent fra min F8331 via Tapatalk

Det må være sommeren 2020, i beste fall. Jeg har opprinnelig kønummer 115xx, reservert før sommeren og bestilt innen siste frist. I desember 2018 ble leveringstid antydet til Q1 2020.

KetOR

51xx GG Tekstil, utleveres i morgen (12.03.19) - Opprinnelig estimat Q2 19

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA