Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

aasen90

Ser at enkelte klarer å spore bilen sin mens den er på båten. Hvordan gjør dere det?

Myrknir

Sitat fra: aasen90 på mandag 01. april 2019, klokken 18:55
Ser at enkelte klarer å spore bilen sin mens den er på båten. Hvordan gjør dere det?

Noen selgere/forhandlere tar seg tiden til å sjekke om VIN nummeret på bilen du har bestilt. Så fort den er produsert vil VIN nr være tilgjengelig. Da kan det spores via div nettsider.
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

aasen90

Fant en link litt lengre bak her. Står at bilen min ble lastet av i Drammen 29.03. Hvor lang tid kan jeg forvente at de bruker på å få den til østfold?

Elbilstyr

Når jeg sjekket min VIN, ser det ut som om det er ankommet en båt i går også (3.4.19) i Drammen.

Kamuflars

Stemmer det, RCC Prestige var innom i går. Neste ankomst ser ut til å være Prometheus Leader 10/4, deretter RCC Prestige 17/4 og Prometheus Leader igjen 24/4. Men disse datoene kan endre seg på kort varsel. Oppdatert anløpsplan finner du her: https://uecc.com/pdfschedule/schedule.pdf
2019 Hyundai Kona Electric, Ceramic Blue

Stjerneglis

Vår hvite 56xx ble lastet av båten i Drammen 3/4. Gleder meg!
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt...

Kevz


Stjerneglis

2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt...


Stjerneglis

5500,- koster full Dinitrolpakke med støydemping.
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt...

aasen90

Bil 335X - alt utstyr DK kom til forhandler i dag, leveres ut på torsdag.

Clips

Sitat fra: Stjerneglis på lørdag 06. april 2019, klokken 18:57
5500,- koster full Dinitrolpakke med støydemping.

Hmm..5500 inkl. mva? Jeg sjekket pris på full pakke og støydemping og fikk opplyst 9100,- inkl. mva. Stor forskjell må jeg si. Må tydeligvis forhøre meg mer rundt omkring.


Stjerneglis

Sitat fra: Clips på onsdag 10. april 2019, klokken 12:10
Hmm..5500 inkl. mva? Jeg sjekket pris på full pakke og støydemping og fikk opplyst 9100,- inkl. mva. Stor forskjell må jeg si. Må tydeligvis forhøre meg mer rundt omkring.

Dette er pris hos min Hyundaiforhandler. Står på ekstrautstyrslista sammen med vinterhjulpakker osv.
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt...

Clips

Sitat fra: Stjerneglis på onsdag 10. april 2019, klokken 20:16
Sitat fra: Clips på onsdag 10. april 2019, klokken 12:10
Hmm..5500 inkl. mva? Jeg sjekket pris på full pakke og støydemping og fikk opplyst 9100,- inkl. mva. Stor forskjell må jeg si. Må tydeligvis forhøre meg mer rundt omkring.

Dette er pris hos min Hyundaiforhandler. Står på ekstrautstyrslista sammen med vinterhjulpakker osv.

Ok, takker for svar. Fikk kun tilbud om vinterhjul hos forhandler men sender en mail til forhandler og hører om de har noe mer å tilby.

Laks1e

Da fikk jeg beskjed fra forhandler at bilen er lastet på båt  :D
Skal være fremme ca midten av juni.

GG med skinn uten soltak.
Hadde kønummer 7827.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA