Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

HPSE

Sitat fra: Spajderman på fredag 03. august 2018, klokken 16:51
Ser ut som det er lite Ceramic Blue på de første båtene? Har kønr 19x, Ceramic blue med skinn. Fikk estimert September/Oktober, har ikke hørt noe om fremskyndet levering så langt...

Ta kontakt med forhandler/hyundai og hør (det gjorde eg :-)).. Ikke alle som varsler kundene sine om dette og noen har sikkert ennå ferie..

Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Zuexi

Sitat fra: HPSE på fredag 03. august 2018, klokken 16:38
Kønummer 441. Dark Knight m/Skinn.. Tidligere estimert oktober/november. Nå er det bekreftet ankomst drammen 14 August :D
Da er du heldig. Har ca 40 nr før deg. Min bil var ikke på båt engang. Sjekket med forhandler idag, så estimert levering er fortsatt okt/nov. :-/

HPSE

Sitat fra: Zuexi på fredag 03. august 2018, klokken 21:11
Sitat fra: HPSE på fredag 03. august 2018, klokken 16:38
Kønummer 441. Dark Knight m/Skinn.. Tidligere estimert oktober/november. Nå er det bekreftet ankomst drammen 14 August :D
Da er du heldig. Har ca 40 nr før deg. Min bil var ikke på båt engang. Sjekket med forhandler idag, så estimert levering er fortsatt okt/nov. :-/

og du har Dark Knight/Skinn? Isåfall skal din bil være på samme båt eller båten før. Ved annen konfigurasjon kan den komme seinere. (men tror ikke den kommer så seint)....
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Zuexi



Sitat fra: HPSE på fredag 03. august 2018, klokken 21:25
og du har Dark Knight/Skinn? Isåfall skal din bil være på samme båt eller båten før. Ved annen konfigurasjon kan den komme seinere. (men tror ikke den kommer så seint)....

Gikk for GG og skinn. Valgt feil gråfarge tydeligvis :-/

Gordon Retriever

#244
Det har vært såpass mange oppdateringer blant de lave numrene at jeg har kjørt en ny oppdatering i dag også, sammen med litt generell småjustering.

Merk at der ny leveringstid er oppgitt å referere til tidspunkt for ankomst importhavn i Drammen, er dette merket "DRM".

Se side 1 for oppdatert liste.

Einride

Ringte forhandlar i går og spurte om dei hadde fått nokon oppdatering, men han sa at dei visste ikkje meir før etter 15. august når fristen for kontraktsignering har gått ut. Det kan jo umulig stemme dersom andre allereie har fått oppdatering frå sin forhandlar.

Har sjølv kønummer 282 med Pulse Red og skinnseter. Estimert levering er fortsatt sep/okt, ingen ny leveringstid enda.

HPSE

Sitat fra: Einride på lørdag 04. august 2018, klokken 10:29
Ringte forhandlar i går og spurte om dei hadde fått nokon oppdatering, men han sa at dei visste ikkje meir før etter 15. august når fristen for kontraktsignering har gått ut. Det kan jo umulig stemme dersom andre allereie har fått oppdatering frå sin forhandlar.

Har sjølv kønummer 282 med Pulse Red og skinnseter. Estimert levering er fortsatt sep/okt, ingen ny leveringstid enda.

Da er det jo tydelig at han IKKE ha peiling... Alle forhandlere har fått estimert levering på de som har signert kontrakt... De som har forlenget frist er de med kønummer 4000++ (eller noe sånt) og ikke de med levering i år sånn som du... Forhandler skal (om de vet hvor) kunne se i sine systemer når din bil er forventet til drammen.. Eg tipper på båten som kommer 14 eller 17 august... Er jo en liten sjanse for at den også var med på båten i går.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

aljbarth

#247


Kønr 296
C-blue Skinn Solt
Forventet levering sept/okt
Ny levering  1 eller 2 uke i september

Ove Braathen

oppdatering : #277 bil på båt , forventet ankomst Drammen 20.august

makki

#249
Sitat fra: Ove Braathen på onsdag 08. august 2018, klokken 09:44
oppdatering : #277 bil på båt , forventet ankomst Drammen 20.august
Jeg har nesten samme som deg kø nr, forventet ankomst 14.august(fått VIN nr og bekreftelse fra forhandleren)

Edit: Bilen har allerede ankommet i Drammen 04.08, sjekk her med VIN nr: http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy

OBS: sporing kun bare tilgjengelig bremerhavn-Drammen.

bilbruker-Per

Kønummer 29xx. 
Skinn + Dark Knight.
Estimert levering mars 2019.

Anderspe

Sitat fra: Anderspe på lørdag 23. juni 2018, klokken 16:39
kønummet 64x, forventet levering i oktober.

acid yellow med skinn:)

oppdatert: overlevering ca 15 september:)  kommer til Drammen i slutten av august.

shorizo

Det lover ganske bra når du med kønummer 64x får den allerede i september. Håper jeg med kønummer 93x kan få den i oktober/november.

Sitat fra: Anderspe på onsdag 08. august 2018, klokken 17:16
Sitat fra: Anderspe på lørdag 23. juni 2018, klokken 16:39
kønummet 64x, forventet levering i oktober.

acid yellow med skinn:)

oppdatert: overlevering ca 15 september:)  kommer til Drammen i slutten av august.

andy99

Sitat fra: shorizo på torsdag 09. august 2018, klokken 09:58
Det lover ganske bra når du med kønummer 64x får den allerede i september. Håper jeg med kønummer 93x kan få den i oktober/november.


Tror nok for 64x er heldig pga fargevalg som ikke så mange andre har bestilt.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

Jakal

Eller han har vært heldig med forhandler. Selv har jeg lavt 31X, estimert september / oktober, ingen ny dato, men ingen stress. Mobile Ensjø. Det kan godt tenkes at store forhandlere i hovedstadsområdet ikke greier å oppdatere kunden like raskt som lokale forhandlere, og at det er en viss skjev fordeling ift faktisk kønummer. Eller fordeles bilene til forhandlere gjennom detaljert styring fra Hyundai sentralt?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA