Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

Pecees

TM3. AP. LR. Utlevert 03.19.

Jernhesten


bizzy84

Kø nummer 24xx Levering ca mars 2019

Grå, med stoffseter.

sveink


arthur

kønummer 274x og har valgt ceramic blue med skinn. Levering oktober. Ja, oktober, og det har jeg skriftlig i kontrakt signert i dag. Trolig hatt flaks med kombinasjonen?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

JimL

Usikker på kønummer, hvor finner jeg det?

Levering i september 2018. Grå med stoffseter, aldri likt skinn

arthur

Kønummer fikk du vel for en god tid tilbake da du bestilte bilen, men etter hva jeg forstår så er det ikke lenger snakk om kønummer, men leveringstidspunkt. 
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

HelectriC

Sitat fra: arthur på fredag 29. juni 2018, klokken 12:44
kønummer 274x og har valgt ceramic blue med skinn. Levering oktober. Ja, oktober, og det har jeg skriftlig i kontrakt signert i dag. Trolig hatt flaks med kombinasjonen?

Hææ? Det kan jo ikke være riktig. Jeg har noe på 1400 og bilen kommer ikke før januar >:(
ioniq 5

Kamuflars

Kønummer 32XX, Q2 2019

Ceramic blue med skinn og soltak
2019 Hyundai Kona Electric, Ceramic Blue

arthur

#114
Sitat fra: HelectriC på fredag 29. juni 2018, klokken 18:00
Sitat fra: arthur på fredag 29. juni 2018, klokken 12:44
kønummer 274x og har valgt ceramic blue med skinn. Levering oktober. Ja, oktober, og det har jeg skriftlig i kontrakt signert i dag. Trolig hatt flaks med kombinasjonen?

Hææ? Det kan jo ikke være riktig. Jeg har noe på 1400 og bilen kommer ikke før januar >:(

Vel, ble veldig overrasket selv også, men forhandler sjekket enda en gang beskjeden han fikk fra Hyundai og det står oktober i kontrakten som er signert. Ceramic blue, skinn og ikke soltak. Er det samme du har og fått januar så er det noe svært merkelig her? Jeg har skrevet kontrakt med Birger N. Haug i Asker til info.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

sindreisen

Sitat fra: arthur på søndag 01. juli 2018, klokken 14:04
Sitat fra: HelectriC på fredag 29. juni 2018, klokken 18:00
Sitat fra: arthur på fredag 29. juni 2018, klokken 12:44
kønummer 274x og har valgt ceramic blue med skinn. Levering oktober. Ja, oktober, og det har jeg skriftlig i kontrakt signert i dag. Trolig hatt flaks med kombinasjonen?

Hææ? Det kan jo ikke være riktig. Jeg har noe på 1400 og bilen kommer ikke før januar >:(

Vel, ble veldig overrasket selv også, men forhandler sjekket enda en gang beskjeden han fikk fra Hyundai og det står oktober i kontrakten som er signert. Ceramic blue, skinn og ikke soltak. Er det samme du har og fått januar så er det noe svært merkelig her? Jeg har skrvet kontrakt med Birger N. Haug i Asker til info.

Dette høres veldig suspekt ut. Jeg har kønummer 22XX, og nøyaktig samme kombinasjon. Levering jan/feb 19.

Mao

Sitat fra: sindreisen på søndag 01. juli 2018, klokken 15:28
Sitat fra: arthur på søndag 01. juli 2018, klokken 14:04
Sitat fra: HelectriC på fredag 29. juni 2018, klokken 18:00
Sitat fra: arthur på fredag 29. juni 2018, klokken 12:44
kønummer 274x og har valgt ceramic blue med skinn. Levering oktober. Ja, oktober, og det har jeg skriftlig i kontrakt signert i dag. Trolig hatt flaks med kombinasjonen?

Hææ? Det kan jo ikke være riktig. Jeg har noe på 1400 og bilen kommer ikke før januar >:(

Vel, ble veldig overrasket selv også, men forhandler sjekket enda en gang beskjeden han fikk fra Hyundai og det står oktober i kontrakten som er signert. Ceramic blue, skinn og ikke soltak. Er det samme du har og fått januar så er det noe svært merkelig her? Jeg har skrvet kontrakt med Birger N. Haug i Asker til info.

Dette høres veldig suspekt ut. Jeg har kønummer 22XX, og nøyaktig samme kombinasjon. Levering jan/feb 19.

Bør være en feil. Jeg har samme farge og utstyr, kønr 16xx og levering i des/Jan.
MB EQC, grå (2020)
S100D, rød (2019)
Kia Soul EV Exclusive, sort/rød (2016)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Solgt: P85+ Signature (2013), P85D Ludi (2015), S100D (2017), Hyundai Kona (2019), Kia e-Niro (2019)
Reservert: Model Y, Enyaq, Mach-e

arthur

Ja, som sagt er jeg skeptisk hvilket jeg også sa til forhandler ved kontraktsundertegnelse og derfor sjekket han igjen hva han hadde fått beskjed om fra importør og han bekreftt da igjen at det var oktober hvilket er skrevet i kontrakten. Hva forhandler/importør gjør hvis det viser seg at de har gjort en feil får de selv rydde opp i, ikke mitt problem, eller?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Gordon Retriever

#118
Sitat fra: Gordon Retriever på onsdag 27. juni 2018, klokken 23:09
Da har jeg forhørt meg litt, og det ser ut som et skip forlot forlot Sør Korea få dager etter at fristen for å bekrefte var utløpt den 17. juni.  Skipet var fylt med Kona EV med destinasjon Norge.  Disse bilene bør da være i rute til september/oktober-vinduet som flere har fått oppgitt.

Min selger bekreftet opplysningene over, og var så sikker på dette at jeg fikk ny forventet leveringstid skriftlig.

Det ser ut til at de lavere numrene blant biler oppgitt til "september/oktober", kan overleveres kunde i slutten av august.

Spajderman


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA