Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilke ski-/takbokser passer på kona

Startet av Navl1, onsdag 06. juni 2018, klokken 15:12

« forrige - neste »

brattbakke

Noen flere som har testet ulike takbokser og funnet den optimale? Er foreløpig Packline nx 195 som jeg tenker å bestille, noen som har synspunkter? Skal ikke ha ski i boksen men vil gjerne ha plass til en barnetrille med hjulene på slik at høyde innvendig på 30 cm er et must.
2021 Tesla Model 3 LR, 2020 Nissan Leaf

JEG

#46
Fikk beskjed av forhandler at Fx-suv vil være et bedre valg enn NX-195. Koster oogså litt mer (9300)
https://www.packline.no/produkt/fx-suv/


Guljfesk

Har packline nx på vår kona, ser fin ut på bil og forbruket ligger på rundt, 190-210wh i +/- 15minus grader.


henrikv

Forhandler anbefaler nå til meg Packline Fx210. Ser bra ut og ligger veldig nærme taket, dog dyr 11499,-
Litt usikker på om modellen er tilpasset Kona på noe vis eller om du kan ta den med videre til andre biler

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA