Bensinstasjoner som nedlegges.

Startet av werner, ons 09. mai 2018, kl. 20:30

« forrige - neste »

tomrh

Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

Amatøren

:+1:

Flott.

På langtur er jeg ikke interessert i hurtigladere ved lokale Kiwi butikker og tilsvarende.

Da er er det serviceplasser med rene toalettfasiliteter, mat muligheter (ikke bare burger og pommes-frites) og gode sitteplasser! Ikke bare vinglete barkrakker uten skikkelig ryggstøtte. Da er det gode stoler eller god sofa å sitte på som er viktig.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

lommelun

Sitat fra: Amatøren på lør 20. okt 2018, kl. 22:47

Flott.

På langtur er jeg ikke interessert i hurtigladere ved lokale Kiwi butikker og tilsvarende.

Da er er det serviceplasser med rene toalettfasiliteter, mat muligheter (ikke bare burger og pommes-frites) og gode sitteplasser! Ikke bare vinglete barkrakker uten skikkelig ryggstøtte. Da er det gode stoler eller god sofa å sitte på som er viktig.

Og lekeplass til ungene ! :)

Et fint uteområde å nyte enten medbringa eller kjøpt mat og en kopp kaffe er genial tidsbruk mens bilen lades og ungene i tillegg kan løpe av seg litt energi...

Amatøren

Sitat fra: lommelun på lør 20. okt 2018, kl. 23:20

Ja, tenkte ikke på det i farten da våre har vokst i fra slik pauselek.....  :'(

Blir vel barnebarn på sikt og da blir det viktig igjen.  ;)
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

DagfinnN

+ gjør som på Stjørdal. Sett opp en eller 2 støvsugere ved siden av laderne. Det kan gjerne koste penger å bruke de. Men perfekt å kunne støvsuge bilen mens den lader.
Det er jo et tiltak ellers for meg og sikkert mange andre.
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

xyzzy

Flott.

Et fint uteområde å nyte enten medbringa eller kjøpt mat og en kopp kaffe er genial tidsbruk mens bilen lades og ungene i tillegg kan løpe av seg litt energi...

Hvis fokuset er på medbrakt, blir det jo ikke noe særlig å holde butikken i gang på...

lommelun

Sitat fra: xyzzy på søn 21. okt 2018, kl. 20:08

Flott.

Hvis fokuset er på medbrakt, blir det jo ikke noe særlig å holde butikken i gang på...

Hvis folk kan både nyte medbragt og spise kjøpe-mat så vil laderne gå varme og jeg er overbevist om at sjappa taper minimalt...
Dem som har medbragt har det med uansett og vis-a-versa.

Amoss

https://www.nrk.no/telemark/ma-mote-elbilbolgen-1.14290799
Sitat 13. november 2018 kl. 07:17 Må møte elbilbølgen · Siden årtusenskiftet har det blitt over 700 færre bensinstasjoner her i landet. Skal bensinstasjonene som er igjen overleve, må de tilpasse seg den nye elbilbølgen, mener bransjeforeninga Virke KBS.
Model S 85D

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA